/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem er ?
Fra : mig-selv
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 08-12-14 20:11

Niels Christian Toft

Får Facebook meldinger i tide og UTIDE, kender ikke personen.
Mener jeg første gang jeg fik en melding om personen, at jeg klikkede på et link til ham bare for at se hvem den ´fidus´ var, og siden dukker han op i SPAM mails.. i en uendelighed.
Det har stået på et års tid.

Ikke fordi det generer mig da det ryger af H til, men osv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-14 20:14

NB; den skulle måske have været under ´slægtsforskning´, for jeg har kun en profil på FB som ikke bruges til andet end følge et par mennesker jeg kender, og har aldrig tilmeldt mig noget?? måske fra det link jeg klikkede på...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-12-14 20:42
Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 08-12-14 22:04

Der er kun een Niels Christian toft på facebook https://www.facebook.com/niels.dyssegaard

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 09-12-14 21:24

Tak for svaret bentjuul.