/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Julegaveidéer til far
Fra : sisseh
Vist : 234 gange
20 point
Dato : 27-11-14 10:00

Lige en rundspørge... Jeg er panisk efter at finde den perfekte julegave til min far.
Han går helt vildt op i madlavning, så jeg kunne godt tænke mig at give ham noget køkkenudstyr.
Jeg kigger på knive fra global, zwilling og scanpan. Umiddelbart virker scanpans til at være lidt billigere, men jeg kender mindre til dem. http://www.scanpan.dk/knive
Hvad kan I anbefale - eller har I nogle ENDNU bedre julegaveidéer? :D
Kh Sidsel

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-11-14 10:15

I stedet for de 3 nævnte køn DREIZAG, højeste, skarpeste tysk kvalitet...

Kommentar
Fra : sisseh

Dato : 27-11-14 11:07

Hvor kan de købes? Og nu er de vel ikke vanvittigt dyre?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-11-14 11:48

Undskyld, skal staves rigtig:

På min bedste køkkenkniv står:

ED Wüsthof Dreizackwerk
Trident Solingen Germany

Alle rigtige Dreizack knive har en trefork som varemærke indridset i knivbladet.

Får i alle førende køkken/kogge knive forretninger, er sikkert dyr,
men også det bedste du kan give din far.
Min er lidt ramponeret efter 30 års brug, men stadig knivskarp...

Hvis du bor i nærheden af grænsen kan du købe den billigere i Tyskland.

Kommentar
Fra : Hejdu58