/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ingelein - værsgo: points
Fra : lgs
Vist : 434 gange
500 point
Dato : 22-11-14 15:29

Endelig kan jeg da bruge nogle af disse latterlige points til noget fornuftigt!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-14 16:39

Totalt ligegyldigt om du giver 50.000 point, hun kan ikke bruge dem til noget!

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 22-11-14 17:28

Hos mig er den feset ind - samtidig med at jeg efterhånden er blevet klar ver, hvor snedigt pointsystemet er indrettet.
Men hvad er formålet så med det? Ordet "annoncer" og de, der læser dem, er vel, hvad det hele går ud på? M.a.o. Kandu´s indtjening på samme. Men Ingelein uden points at spille med stiller ikke spørgsmål, vi (menigheden) svarer kke og debatterer og ser dermed ikke annoncerne, o.s.v. o.s.v.

Du Klaudi, som altid er god for et svar, kan måske fortælle mig om det er mit tastatur, der er noget i vejen med eller om det er Kandu der er noget i vejen med, for hver gang jeg forsøger at skrive noget på Kandu, så forsvinder meget af det indtastede. Det lyder skørt, hvis det er Kandu, der er noget i vejen med.

Tak!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-14 17:38

Det med at der forsvinder noget kan være din browser, har oplevet det med IE 8,
du kan prøve at køre din browser i kompatibilitetstilstand, hvis det er Internet Explore altså!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-11-14 17:50

Det du kan er, som jeg har foreslået, spørge for hende.

Hun skriver bare personligt eller i forsættelse af hendes sidste spørgsmål,
til en af os med mange points, og vi stiller spørgsmålet for hende...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-11-14 18:14

Citat
for hver gang jeg forsøger at skrive noget på Kandu, så forsvinder meget af det indtastede.

Måske det samme som her. Når det synlige del af skrivefeltet,er fyldt ud,skal jeg hele tiden rulle op,for at se hvad jeg nu har skrevet. Det er vel en slags blindskrift.
Men har efterhånden vænnet mig til fænomenet,da jeg bruger XP og IE8.

Har tænkt på at lave en ny login til Kandu,på den bærbare med Win7. Så kan jeg jo rigtig "skeje ud",uden i ved hvem jeg er....en ny Dulcona Klumme / Krummen.

Undskyld lgs. Igen en sidespring,fra min side.

M.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 22-11-14 18:20

Citat
Måske det samme som her. Når det synlige del af skrivefeltet,er fyldt ud,skal jeg hele tiden rulle op,for at se hvad jeg nu har skrevet. Det er vel en slags blindskrift.Blink
Men har efterhånden vænnet mig til fænomenet,da jeg bruger XP og IE8.

Det var det problem jeg havde, satte så kandu på kompatibilitetsvisning, et tip fra kandu.dk, det hjalp!

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 24-11-14 10:17

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-14 17:01

velbekomme, fik du løst problemet?