/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
antik eller
Fra : kivi
Vist : 790 gange
100 point
Dato : 03-11-14 08:44

jeg har en rødhætte figur i gips ca 50 cm høj hvor der står nede på soklen ,cbl 1226 eneret , er der nogen som kan sige hvem der har lavet den og om det noget at samle på

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-11-14 09:50
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-11-14 12:35

Du kan sikkert få en halvtredser på et loppemarked hvis du er heldig...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-11-14 19:03

Antikke/ RETRO/ samle - genstande?? kan man ikke bedømme ud fra dit spørgsmål, der skal billede på.
Har selv prøvet auktionshuse hvor jeg fik en mindre formue, for noget jeg ville smide væk, og hvad jeg troedevar en formue værd, kunne jeg få klat skilling for = SÅ.
Du kan altid få en gratis vurdering på de fleste aktioner - også online, du skal bare sende et par gode billeder og du får besked inden for et par dage.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-11-14 19:41

Hvor blev billedet af genstanden af??
MV2

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 03-11-14 19:54
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 03-11-14 20:27

Citat
http://www.bruun-rasmussen.dk/vfs/static/valuation/online/index.html

Lige dér jeg fik vurderet et par genstande og så videre.

men når du skriver GIPS + 50cm, så kan det vist kun være RETRO eller samle genstande, men som skrevet, finder du den rigtige køber = så får du penge.

Vær opmærksom på, at på auktioner skal du betale en hvis pris ud af salgs prisen (15-25%) - samt køber også skal betale = så sælg på DB/ andet ? efter en vurdering.

Mine ting blev solgt gennem Nellemann som ikke er mere, men DE tjener godt på andres ´varer´.
Men smid da et billede her, det kunne jo være der var nogen der ville købe...

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 04-11-14 08:19

Citat
men når du skriver GIPS + 50cm, så kan det vist kun være RETRO eller samle genstande, men som skrevet, finder du den rigtige køber = så får du penge.

Lige præcis, det handler jo om udbud og efterspørgsel, om køberen lige er der.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-11-14 11:32

jeg er desværre røget i problemer med min bærbar så billed kommer senere da jeg gerne skulle have den bærbare til køre igen

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-11-14 12:38

hejsa mig selv så skulle det gerne køre igen
http://billedeupload.dk/images/S7c9Q.jpg

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 05-11-14 12:58

Hvis der er afslag selv det mindste skal du beholde den selv, vurdering hos Nordsjællandske kræmmere vil nok være omkring 5 kroner!
Lidt i overkanten for min smag!
MV2

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-11-14 13:09

Jeg skrev tidligere:

Citat
Du kan sikkert få en halvtredser på et loppemarked hvis du er heldig...

Det tror jeg så ikke på længere efter at have set det billede...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-11-14 14:57
Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-11-14 16:49

Tak for svaret mig-selv.