/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
reklamer
Fra : jensviggo
Vist : 491 gange
300 point
Dato : 16-10-14 08:20

er virkelig træt af, er der uafstanselig dukker reklamer op på de forskellige sider jeg besøger. Er det muligt af stoppe det en gang for alle. Du er nu nummer

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-10-14 08:46
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-10-14 08:47

Du installerer ganske enkelt Ad Block

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-premium/fndlhnanhedoklpdaacidomdnplcjcpj

Så er den ged barberet...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-10-14 09:08

Det lader sig åbenbart ikke muligt at installere adblock. Inatallation går i stå skriver ingen netværk men det passer jo ikke

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-10-14 09:14

når jeg prøver at installere skriver den til mig network not working

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-10-14 09:34

Hvis den skriver således - så er det nok din maskine der er nogle problemer med ?
hvor lang tid siden er du har tjekket dit antivirus og malware - og evt scannet for det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-14 09:50

Er det til Chrome?

Klik på de 3 streger oppe til højre, kør ned til Værktøjer, klik på Udvidelser,
på siden der åbner klikker du på Hent flere udvidelser,
skriv Adblock oppe i søgefeltet til venstre,
klik på Adblock der dukker op under udvidelser,
i det vindue der så åbner klikker du på den blå GRATIS knap
så skal du bekræfte at du vil installere Adblock, klik OK

Så går der nogle sekunder og du skulle nu have Adblock installeret, med et rødt ikon oppe til højre med en hånd på!

Til IE
Åbn IE og klik på linket her
https://adblockplus.org/releases/adblock-plus-11-for-internet-explorer-released

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-10-14 10:21

Det har jeg prøvet. network_failed.

Hvad tror du så. Har lige installeret den på den stationære uden problemer så det må være den her laptop. Der er ingen virus på den.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-10-14 10:25

Ja det er chrome

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 17-10-14 15:11

Prøv at Nulstille Chrome

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 22-10-14 11:13

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-10-14 18:26

velbekomme