/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Netkort udskiftning
Fra : akle
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 25-09-14 11:58

Jeg har en ældre Medion bærbar pc som har ligget ubrugt i et par år. Ved opstart fungerede den fint også med at komme på internettet.
Efter at have slettet alle private fotos og dokumenter, samt virus-programmer (som var forældede), ville pc'en ikke længere på internettet. Fejlsøgning siger at et eller flere netkort ikke virker og bør udskiftes.
Er dette noget man selv kan gøre? I så fald hvordan finder jeg ud af at købe det korrekte netkort? Det er en Medion MD 96420 Styreprogram Windows Vista.[YOUTUBE]Indsæt youtube link her[/YOUTUBE]

Nogle der kan hjælpe?

Har 2 fotos, hvilket program kan fremvise det her?

Mvh Akle

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 25-09-14 12:31

Måske et dumt forslag du kender jo computeren, men har du husket at tænde for det trådløse netkort?
Hvis intet lykkes så køb et usb trådløst netkort, det er det nemmeste med en bærbar, ulempen er at dimsen rager udenfor computeren.
Et eksempel (du behøver ikke købe i den butik, de kan købes allevegne hvor der handles med elektronik) http://www.proshop.dk/Netvaerksadapter-%28netkort%2c-printserver-mv.%29/ZyXEL-NWD2105-N-lite-USB-netkort-2230186.html?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Hvis du vil vise os nogle billeder så kan http://peecee.dk/ bruges til at lægge billeder på,
kopier adressen og sæt linket til billederne ind i kommentarfeltet herunder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-14 12:36

Citat
Fejlsøgning siger at et eller flere netkort ikke virker og bør udskiftes.
det tror jeg ikke på, jeg tror du har været for grundig med oprydningen og har fjernet driveren til netkortet eller programmet som aktiverer netkortet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-14 20:27

Netkort driveren er nok slettet da du rensede eller du har slukket for dit netkort.

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 26-09-14 17:12

Tak for svaret o.v.n..
Netkortdriveren blev genindstalleret, og alt kører bare perfekt.
Tak for hjælpen!
Mvh Akle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-14 20:06

Godt du fik løst problemet - God weekend