/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Grums på startbilled kandu
Fra : jensviggo
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 29-08-14 07:32

Når jeg starter kandu, er der nu pludselig i toppen af skærmbilled fed sort tekst, det ligner mest noget fra programmering.
Har taget et prtsc, men kan ikke huske hvordan jeg får det uploadet på peecee, så jeg kan vise det her. kandu?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-08-14 07:41

Hvilken browser bruger du? Måske er det noget flash der ligger i banneret. Prøv at installere Adobe Flashplayer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-08-14 07:59

Citat
kan ikke huske hvordan jeg får det uploadet på peecee

Åben siden / gennemse og vælg dit billede.
http://billedeupload.dk/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 29-08-14 08:00

Det var det der var galt, kan bare ikke forstå hvorfor den pludselig var væk, men det var den.
Tusind tak.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-08-14 08:00

NB, det kan være du har en popup ´killer´ der driller, eller kandu har ikke kodet reklamen rigtigt ind.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-08-14 08:44

Reklamen kører fint både i min Internet Explorer og Google Chrome.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-14 08:47

Når man højreklikker på banneret, kan man se at det er en Flash der kører i toppen, så mon ikke der er gået ged i din Flash Player: Installer den herfra: http://get.adobe.com/flashplayer/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-08-14 08:49

Citat
Det var det der var galt, kan bare ikke forstå hvorfor den pludselig var væk, men det var den.
Tusind tak.
Hmmm! Hvad er det ligeder 'var der' igen??

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 29-08-14 08:50

flashplayer installeret....alt tilsyneladende ok.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-08-14 11:21

Jeg kan også tydeligt se, at min vinder chance ligger klar til udbetaling.
Det er altså heldigt, at være udtrukket som besøgende nr. 1.000.000
Jeg tør bare ikke trykke på "klik her"

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-08-14 13:01

Super! så mangler vi bare at du lukker denne tråd.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-08-14 13:06

Konkurrencen handler om at du bliver optaget i Aldanis internationale kartotek, som de deler med en hunne masse firmaer, som derefter bombarderer dig med alskens mere eller mindre seriøse tilbud.
Det værste er det fremgår ikke, hvor mange samarbejdspartnere de deler oplysninger med, og hvad gør samarbejds partnerne så med oplysningerne. Uhyggelæigt at Kandu tillader den slags lort på deres side.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 29-08-14 13:57

Tak for svaret Brassovitski.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-08-14 14:11

Brassovitski - ja det var også min første indskydelse, til den annonce.