/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
HJÆÆÆÆLP mig - Sende mail mislykkes
Fra : clou
Vist : 429 gange
300 point
Dato : 23-08-14 17:38

Kære alle på Kandu

Håber og be'r til at der sidder en behjælpelig sjæl derude

Jeg har oprettet en Gmail på mit MS Outlook mail program og det plejer at fungere godt, men jeg kan IKKE sende fra mailadressen nu, men modtager ALT.

Som tidligere nævnt plejer det at fungere ok - men nu hvor det er magt påliggende at det virker, så vil den absolut INTET - det skal siges at jeg sidder i et sommerhus men er online på trådløse internet.

PLEASE HJÆÆÆÆÆÆLP

Clou

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 23-08-14 18:03

Prøv at slette konti i Outlook, genstart så Outlook og opret den igen!

Jeg har en gmail på windows live mail, med denne opsætning, pop3

min server kræver godkendelse ja
log på ved hjælp af godkendelse i klar tekst ja

smtp.gmail.com, port smtp 465, sikker forbindelse ssl ja
pop.gmail.com, port pop3 995, sikker forbindelse ssl ja

Den virker

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-08-14 18:21

Tjek lige indstillingerne for konto, det kan være serveren eller porten for send skal ændres:

http://helpdesken.dk/modtag-din-gmail-i-outlook-2010/

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 23-08-14 18:49

Tak for svaret Klaudi - det var liiiige det der skulle til!

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-08-14 20:24

velbekomme, var det slet konto og opret igen eller!?