/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skift fra Hotmail til Gmail HJÆLP
Fra : kitkatMor
Vist : 407 gange
40 point
Dato : 06-08-14 18:43

Hejsa!

Ihhh, jeg ville blive glad hvis nogen kunne svare mig på følgende:

Jeg har lige skiftet mail fra Hotmail til gmail.

Hvor længe er min Hotmail stadig aktiv, hvis nogle ikke skulle have fået min nye mail og sender til den gamle?

Jeg har sæt den til at importere fra Hotmail til gmail for 15 min. siden, men importere den kun fra indbakken? Jeg Havde mange mapper i min Hotmail med koder, lønsedler osv. Bliver de ikke flyttet over i den nye gmail? Den har indtil videre nemlig kun flyttet dem fra indbakken?

PÅ forhånd tusinde tak for svar...

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 06-08-14 20:35

Citat
Hvor længe er min Hotmail stadig aktiv,

forevit /altid

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-14 20:44

Har du været her og kigge:
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#settings/accounts

www.google.dk
log ind på din konto
klik på det lille tandhjul oppe til højre og vælg indstillinger
klik så på Konti og import

Hvor den beder dig om at logge ind på den konto som du vil hente fra.

Det er længe siden jeg brugte hotmail, men se lige efter i din hot mail om den kan videresende og så videresend til din gmail konto - evt lade den sende alt.

I google kan du godt håndtere flere mailkonti.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-14 20:47

Din hotmail kan godt "løbe ud" hvis den ikke bliver brugt i meget lang tid - og kan så evt. genoplives igen.

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 06-08-14 23:56

Tak for svar:))) Tusinde tak

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-08-14 00:59

HUSK lige at læse reglerne for KANDU hvis du vil bruge sitet fremover OG have hjælp...

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Accepter et svar til dit spørgsmål
Citat
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 07-08-14 01:18

Jeg forstår ikke hvad jeg har gjort forkert?!!!
Og har brug for mere hjælp til icloud nu:(((

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-08-14 01:27

Citat
Jeg forstår ikke hvad jeg har gjort forkert?

Du har vel ikke gjort noget forkert - du har bare undladt at gøre det rigtige - nemlig at sætte dig ind i reglerne for KANDU...

Antager du kan læse almindelig Dansk, du skriver det da fejlfrit

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 07-08-14 01:46

Men måske ved du så hvordan jeg ændre min icloudkonto på min iphone 5... Har fået ny mail (appelid ) og vil derfor gerne ændre, men kan ikke hitte ud af det??? HJÆLPPP

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-08-14 02:16

Luk dine spørgsmål
Citat
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket dette efter 3 måneder, vik Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for, at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vi du automatisk modtage 5 ledige point.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-08-14 02:18

Mon ikke det er skåret ud i pap nu?

Du skal sørge for, at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vi du automatisk modtage 5 ledige point.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 07-08-14 17:35

Og til marken, der blander sig i alt kan ikke stave selv.................dansk er ikke med stort

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-08-14 17:58

Og til jensviggo, der blander sig i alt OG?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 40 point
Dato : 07-08-14 20:23

Det er muligt at flere læser dit spørgsmål om IPhone i denne kategori.
Så prøv at stille dit spørgsmål her:
http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30706

Jeg er desværre selv blank når det gælder Appel maskineri.

Godkendelse af svar
Fra : kitkatMor

Dato : 07-08-14 22:02

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-08-14 22:06

Accepteret svar
Fra : Er onlineEyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-08-14 22:12

marken84 - tag nu de piller som lægen gav dig en recept på, så får du det meget bedre med dig selv.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-08-14 22:27

Citat
marken84 - tag nu de piller som lægen gav dig en recept på, så får du det meget bedre med dig selv.

Har det aldeles pragtfuldt - dejligt at se det hjælper at gøre opmærksom på problematikken

Kan du have en god dag Eyvind