/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Chrome hænger fast
Fra : ambeck
Vist : 991 gange
100 point
Dato : 06-08-14 12:25

Jeg har problemer med en af vores bærbare pc'er (windows 7), hvor chrome pludselig ikke virker mere. Har prøvet at afinstallere, men den proces hænger også. Ie 11.0.10(kb2962872). Chrome er også sidste nye version.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-08-14 13:00
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-14 14:44

Selvfølgelig 'hænger' Google Chrome browseren ...især på en bærbar computer:

http://www.version2.dk/artikel/google-chrome-tapper-dit-batteri-stroem-67864

DERFOR.... !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-14 14:47

Ps. Altså... f.eks:
Citat
Chrome sænker nemlig levetiden på dit batteri samtidig med, at browseren kan gøre din computer langsommere.

Jf. tidligere link til Version2 (IT for Professionelle)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ambeck

Dato : 06-08-14 15:44

Til molekyle:
Den hænger altså rigtig fast - ikke bare 25% længere end IE. Der er noget galt med installationen, men den vil ikke fjernes i kontrolpanelet. Der hænger den også,
Til marken84: er det gratis? Hvad laver det?

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 06-08-14 15:46

Citat
Selvfølgelig 'hænger' Google Chrome browseren ...især på en bærbar computer:

http://www.version2.dk/artikel/google-chrome-tapper-dit-batteri-stroem-67864

DERFOR.... !

</MOLOKYLE>
. Sikke noget vrøvl. det gælder jo kun hvis browseren er åben uden at blive brugt. Hvem hunden har browseren åben, uden at den skal bruges???? Iøvrigt nævner artiklen ikke noget om Chrome version, så det kunne jo tænkes at de nye versioner er blevet ændret. Det ville jo være smart, hvis man viste, hvordan man tjekker/måler Tick rate.

Min oplevelse af Chrome browseren, er at den kører rigtig godt både på min gamle bærbaer med XP, og på min nye stationære med Windows 7.

Når afinstallering af Chrome hænger, tyder det på at der er noget helt andet galt med maskinen.

Prøv evt. med Revo uninstaller. Den plejer jeg at bruge, da den ofte rydder meget bedre op, end standard afinstallationsprogrammerne.
https://2ra5-downloads.phpnuke.org/en/c60215/revo-uninstaller#.U-IxSvl_uE4

Og så er det nok en god ide at få skannet maskinen for diverse utøj. Følg denne vejledning:
http://www.spywarefri.dk/vejledning-til-rensning/

Godkendelse af svar
Fra : ambeck

Dato : 06-08-14 16:31

Tak for svaret Brassovitski. Det var nu muligt at fjerne chrome.