/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Lollands bank på tablet
Fra : Eyvind
Vist : 340 gange
500 point
Dato : 14-07-14 21:51

Hej.
Jeg skal hjælpe en med en Android tablet, til at gå i Lollands Bank
Så jeg søger en bruger, som benytter Lollands Bank med en Android tablet, da jeg ikke selv kan gå ind og teste.
Det jeg gerne vil vide er
Hvilken app der bruges
Hvordan man tilkoblet sig til tabletten til bankens app

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 14-07-14 22:05
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-14 22:06

Citat
jeg søger en bruger, som benytter Lollands Bank med en Android tablet
sorry det overså jeg, jeg bruger ikke Lollands Bank men Danske Bank

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-14 22:15

Tak for svaret o.v.n.. Det var lige præcis den app jeg skulle bruge, og pinkoden laves fra en PC gennem bankens netbank................