/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Køb af fitflop sandaler
Fra : a.kogler
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 13-07-14 15:15

Jeg har været inde på en hjemmeside med usædvanlig billige fitflop sandaler, hvordan kan jeg se om sælgeren /leverandøren er seriøs (ikke bedrager)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-07-14 15:59

- det kan vi jo ikke svare på, når du ikke skriver navnet på siden! Ellers prøv at bestille et par, så finder du ud af det...

God søndag

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 13-07-14 16:56

Hvis det er en netshop, så skriv navnet ind her, så kan du i hvert fald se om den er godkendt.

https://www.emaerket.dk/

Falcham

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 50 point
Dato : 13-07-14 20:37

Prøv at finde firmaet på trustpilot.dk

Godkendelse af svar
Fra : a.kogler

Dato : 16-07-14 20:21

Tak for svaret fun2. Det var netop den side jeg mente Har været inde og se, at det er et firma som importerer kopivarer fra bl.a. Hong Kong, og når varen (en elendig kopi) endelig kommer frem får man opkrævning på told. Endnu engang tak, det har sparet mig for både ærgrelser og penge. Firmaet hedder DKFITFLOP og hvad det har med Hanstholm Camping at gøre ved jeg ikke.
mvh Annie

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 16-07-14 20:24

Så vidt jeg kan se er det en .com side, dem skal man passe lidt på, de ligger i udlandet, det kan give problemer med told, og forbrugerbeskyttelsen er mindre end for danske web-sider.

Takker for point.