/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google (m. efterskrift...)
Fra : svenliss
Vist : 466 gange
67 point
Dato : 24-06-14 15:06

Når min PC fra Explorer åbner Goggle, sker det af 2 gange - først m. com og dernæst straks efter m. dk. efterfuldt af: gws_rd=ssl + meget mere...
Den er også meget langsom.
Ønsker detaljeret trin for trin, hvordan jeg retter det op til normal visning og drift.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-06-14 15:30

Det kan du ikke lave om, det er Google, der laver det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-06-14 16:27

Citat
efterfuldt af: gws_rd=ssl + meget mere...

Der skal ikke stå noget efter = google.dk
Citat
Den er også meget langsom.
Ønsker detaljeret trin for trin, hvordan jeg retter det op til normal visning og drift.

Sikker på du ikke har fået en hijacker ind på din pc.
https://www.malwarebytes.org/

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 24-06-14 16:38

@mig-selv: Tak for respons. Kort fortalt: Hvordan vil du råde mig til at handle på det?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-06-14 16:58

Scan med Mallwarebytes og se hvad det finder.
Sidst jeg havde problemer med Google (viderestilling til anden side osv), skiftede jeg bare ikonet ud med et nyt og problemet var væk, men det er ikke sikkert det virker hos dig.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 67 point
Dato : 24-06-14 17:00

Og ellers kan du jo bruge dette, holder ikke virus og andet væk, men lam gendanne din pc til tidligere ved et par klik
http://help.comodo.com/topic-82-1-157-1234-.html

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-06-14 18:03

Internet Explorer!
Funktioner ---> Indstillinger
På fanen Generel kan du se en liste med de sider der åbnes ved start af IE, fjern dem du ikke ønsker.
Klik på Ok, for at gemme.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 25-06-14 16:43

@mig-selv

Kan Comodo Time machine også bruges til win 8.1 ?? Jeg har det på en gl. PC med win 7, og det kører fint. Under requirements står win8 ej heller 8.1 nævnt.

mvh Sonja

Godkendelse af svar
Fra : svenliss

Dato : 27-06-14 11:32

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-06-14 14:26

Ja! Og hvordan løste du så problemet?