/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8 og java...IE11
Fra : axelbjarne
Vist : 289 gange
100 point
Dato : 02-05-14 18:58

Jeg har ikke andet end vrøvl og bøvl med at få Java til at køre på Internet Explorer 11.

Ved snart ikke hvad jeg skal finde på...

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-14 19:01

Du skal starte Internet Explorer fra skrivebordet, den Internet Explorer som starter fra fliseforsiden kan ikke køre Java
Eller bruge en anden browser

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 02-05-14 19:07

Brug dette tip som du fik i går!
http://www.kandu.dk/spg170954.aspx#1956320

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-05-14 19:10

PS, du husker vel at give Java lov til at køre ved at klikke på Run i den grå dialog boks der åbner når java forsøger at køre!?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 02-05-14 20:18

Den er helt god. Rent tilfældigt ville jeg se, om der var nogle programmer, der kunne undværet/afinstalleret.

Jeg åbner Revo/Unistaller, der finder jeg et program som hedder EMET4.1, og det var det som blokere for Java. Efter afinstallering fungere java perfekt.

Ellers var jeg ude for lidt af en skuffelse, da jeg skulle sætte den "supercomputer" op for min ven.

Da den skulle konfigureres, væltede det ind på preinstalleret programmer, som der skulle bruges meget tid på at afinstaller - svineri.

Min ven skule jo øve sig på den, da han så lukker for computeren og vil starte den op lidt efter, viser det sig, at start/luk knappen ikke virker. Den er købt ved Wupti.com, så nu kan han sende den ind til reparation - han var noget nedtrykt, hvad jeg da godt kan forstå. Det havde været bedre at købe den lokalt.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 02-05-14 20:19

Tak for svaret Klaudi. En god side...

mvh.
Axel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-05-14 21:17

velbekomme