/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Danske Spil og java
Fra : axelbjarne
Vist : 347 gange
100 point
Dato : 01-05-14 18:12

Jeg kan ikke få danskespil.dk log on, boksen med java kommer ikke frem, så jeg kan indtaste de nødvendig tal, og komme ind på danskespil.dk

Jeg har Windows 8.1.2 og Internet Explorer 11, hvor adskillige tilføjelsesprogrammer er deaktiveret.

Hvad er der galt?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 01-05-14 18:42

Det er nok fordi du har en anden version af windows som ikke er udkommet endnu!

Start IE11 fra skrivebordet ellers virker java ikke, du kan på Danske Banks hjemmeside køre et lille program som rydder op i java og fjerner ask toolbar, og derefter henter det sidste nye java og installere det!
http://danskebank.dk/da-dk/Privat/Selvbetjening/raadgivning/Teknisk-support/Pages/fjernjava.aspx

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-05-14 08:37
Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 02-05-14 15:04

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-05-14 15:22

velbekomme