/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
påfylding
Fra : kivi
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 05-04-14 17:11

er der nogen ved hvor man kan hente vejledning til genfylding af canon patroner dem med en en farve i

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-04-14 17:15

Prøv at kigge her
http://www.fyldselv.dk/

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-04-14 17:34

jeg glemte at spørge om der nogen som har erfaring med at nulstille patronerne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-04-14 18:09

Køb nye patroner, du får kun problemer ud af det der 'fyld selv' jeg måtte købe ny da jeg havde fyldt 4-5 gange, der skulle et nyt printerhoved på til 800,- købte så en ny printer til 300,-

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-04-14 18:14

ja men til canon pixma mp 495 er printerhoved indbygget i patronen

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 05-04-14 19:48

Citat
Køb nye patroner, du får kun problemer ud af det der 'fyld selv' jeg måtte købe ny da jeg havde fyldt 4-5 gange, der skulle et nyt printerhoved på til 800,- købte så en ny printer til 300,-

JA genopfyldning af patroner er en stakket frist, og på nogle printer virker det slet ikke.

Et godt råd. Køb en laser printer det virker, den er lidt dyre i anskaffelse og nye patroner er også lidt dyre men der kan også udskrives betydelig flere sider på en ny patron og på sigt er det billiger og kvaliteten af det udskrevne er i top.
Patronerne til en laserprinter tørre ikke ind som det ofte sker på en blækprinter-patron.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-14 19:53
Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 05-04-14 23:28

Citat
JA genopfyldning af patroner er en stakket frist, og på nogle printer virker det slet ikke.

Min printer hedder HP psc 1217

Jeg oprettede et spørgsmål herinde, om genfyldning af blækpatroner i 2008, da havde jeg selv fyldt mine blækpatroner i nogle år (husker ikke hvor længe).
http://www.kandu.dk/Spg124946.aspx

Det eneste problem jeg har med printeren er, at den ikke vil kopiere, men den printer fint, så når jeg har noget der skal kopieres, så scanner jeg det og printer det herefter ud.

Det er begrænset hvor mange gange blækpatronerne kan genfyldes, så ind i mellem bliver der sat helt nye patroner i.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 07-04-14 07:22

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-04-14 16:58

velbekomme