/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Blæk til genopfyldning
Fra : Troldepige
Vist : 749 gange
100 point
Dato : 12-08-08 11:43

For nogle år siden købte jeg et kit i Netto til at genopfylde mine blækpatroner med. Men det er nu brugt op, og jeg troede at jeg kunne gå ind til min lokale boghandler og købe et nyt sæt. Men det er noget de skal bestille hjem. Er der nogen herinde der ved hvor man køber sådan et kit henne, så billigt som muligt.
Min printer er en HP psc 1217 all-in-one.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-08 11:51

Aldi har dem jævnligt....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-08-08 13:10

søg på nettet, der er mange, som handler med den slags.
Men regn ikke med at dukan blive ved med at genopfylde den samme patron. Efter en to til tre opfyldninger duer den ikke mere.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-08-08 13:32

dårlig ide at genopfylde mere en 1-2 gange. Dine kopier mister farve efter et stykke tid hvis du bruger uoriginalt blæk. Har selv dårlige erfaringer med det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-08 13:39

Har udmærkede erfaringer med påfyldning af HP patroner....

Men som andre nævner - minimum hver 4 gang skal du skifte til NY patron - der så igen holder til et par påfyldninger....

Så slipper du for problemer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-08-08 14:38

Hej med dig.
Vi køber ALTID vores på www.printerrefill.dk
De er rigtige gode og billige. Tilmed får du alt hvad du skal bruge . Rensevædske osv.
Prøv og kig.

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-08 19:12

Den her side sælger blæk til afsindigt billige penge

http://www.trykspar.dk/zc135/index.php?main_page=index&cPath=2

Jeg kan fylde min brother printer op med 4 patroner for omkring 50 kroner, ved at bruge den side sparer jeg onkring 500% i forhold til hvis jeg handlede hos inkclub!

Godkendelse af svar
Fra : Troldepige

Dato : 12-08-08 21:48

Tak for svaret bruuno117. Jeg har været inde og kigge på siden, og det er jo så billigt så jeg tænker, om det virkelig kan være noget værd. Men selv med leveringsomkostninger er det så billigt, så jeg nok ikke kan lade være med at prøve.
Hvis ikke det var fordi jeg mangler blæk NU, så ville jeg vente på ALDI.
Det jeg før har brugt var købt i Netto, og var udmærket.
Jeg genfyldte en patron 3 eller 4 gange, og smed den så ud, måske kunne den have klaret en gang mere.
I skal allesammen have tak for jeres svar.
Nu håber jeg at jeg har gjort det rigtigt, det med pointgivning, det er første gang jeg prøver det.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 15-08-08 20:42

Jeg har nu modtaget blæk til mine printerpatroner. Jeg gav 9 kr. for 3o ml sort blæk, og 9 kr. for 25 ml af hver af farverne gul, blå og rød. Dertil kom 17 kr. i forsendelse. I alt 53 kr. Det må siges at være BILLIGT.
Og de første par kopier er lavet, og ser ok ud.