/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Windows 8
Fra : Dieter
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 09-03-14 18:10

Jeg er snart trat af WINDOWS 8. Der kommer tit diverse fejl, som jeg ikke forstår at reparere.

Sidste : Internet ikonet og den ikon der giver adgang til alle program ikoner på en gang, er forsvundet.

Så prøvede jeg at installere WINDOWS 8 igen.
Den står bomstille ved den side hvor der står:
Du skal tilføje dine sprog i WINDOWS 8. Jeg HAR trykket på "bekræft".

Det er mig en gode hvorfor der ikke sker mere !

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 09-03-14 18:46

det hjælper sikkert ikke dig meget,
men du er ikke alene, min win 8 er tosset ofte,
den har været indsendt til Rep. (er et halvt år gl )
jeg har haft en kyndig mand til at se på den flere gange og er tæt på at opgive den

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 09-03-14 21:09

Min har også været til reperation 3 gange. Nu står måske 4. gang foran. SURT.
Jeg har prøvet at indstallere WINDOWS 7. Men det kunne ikke umiddelbart lade sig gøre !.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 09-03-14 21:10

HAr Windows 7 på den PC jeg svarer fra. DET VIRKER uden vrøvl

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-03-14 21:22

Du roder for meget med noget som du har for lidt forstand på, Windows 8 virker fint og er hurtig både til at starte og under brug, du har måske forsøgt med Classic Shell den kan nemlig få skrivebordsikonet til at forsvinde fra fliseforsiden, den er dog ikke helt væk og kan komme til at virke igen, opgrader din computer til 8.1 og indstil til at starte direkte på skrivebordet og lad være med at bruge diverse "hjælpeprogrammer" som du ikke kan gennemskue hvordan de virker
Classic Shell er af en eller anden grund brugt af dem som ikke kan lide fornyelser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-03-14 21:25

Citat
Internet ikonet og den ikon der giver adgang til alle program ikoner på en gang
det er noget vrøvl at skrive, der er ingen og har aldrig været en ikon som giver adgang til alle program ikoner på en gang, udtrykt dig dig i et klart sprog, mit indlæg herover er et gæt på at du mener skrivebordsikonet som giver adgang fra fliseforsiden til skrivebordet

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 09-03-14 21:36

o.v.n.
PC en kører på WINDOWS 8.1
Det ka godt være jeg råder lidt for meget.Men sometider aner jeg bare ikke hvorfor tingene opstår.
Jeg er mig ikke bevist at have brugt Classic Shell, aner ikke en gang hvad det er.

Det ville være prisværdig hvis du fortalte mig hvordan det kan være at jeg ikke kan installere WINDOWS 8 fra CD en uden at det hele gå i stå.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-03-14 09:51

Citat
Det ville være prisværdig hvis du fortalte mig hvordan det kan være at jeg ikke kan installere WINDOWS 8 fra CD en uden at det hele gå i stå.

Den burde ikke gå istå i en ny install, formaterer du disken først?
En install kan mislykkes - hvis disken har defekte sektorer som der ikke kan skrives på..
Du kan teste disken med dette program:
http://download.cnet.com/CrystalDiskInfo/3000-2086_4-10832082.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-03-14 09:54

Det kan også være en fejl på din cd, prøn om du kan kopi´ere idnholdet over på din pc, kan du ikke det, er disken defekt.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 10-03-14 17:09

mig-selv.
jeg prøver senere. Har lige et program kørende, der geninstallerer mistede filer. Måske hjælper det .

Annuller spørgsmålet
Fra : Dieter

Dato : 29-04-14 10:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål