/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
gmail log ud
Fra : pjyden
Vist : 760 gange
100 point
Dato : 09-03-14 08:00

Når jeg ville log ud på min gmail enten på iPhone eller iPad, står der ikke mere log ud, men fjern, når trykker på den fjerner den alle mail jeg har. Har prøvet at fjerne appe og sætte den ind igen,
er her nogen der ved hvordan jeg får til at stå log ud igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-14 15:42

Der findes ingen logout option i Gmail til iPad el. iPhone ...derfor!

..men du kan 'Sign out':

Det er noget jeg har læst mig til. Jeg ejer ikke et Apple produkt
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-03-14 16:16

du dobbeltklikker lige på homeknappen ( den runde) så skubber du dit åbne program med gmail op.(ligesom du gør når du vil spare på strøm og lukke alle åbne apps)
Vend tilbage og klik på gmailapp igen- så vil du få nogle faner hvoraf det fremgår af én af dem at det er din gmail klik derpå og du kan logge af.

Jeg ved ikke lige hvorfor de har gjort det eller om det kun er den første gang efter opdatering- men prøvede kun den ene gang

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-14 16:19

Ok- når du står ved fanerne skal du lige hen på "oversigt" altså den hvor stregerne står under hinanden- så trykker du på gmail og kan logge af.

Godkendelse af svar
Fra : pjyden

Dato : 13-03-14 05:58

Tak for svaret smuller54.står nu stadigvæk fjen, må jeg hvis bare leve med