/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Windows 8.1
Fra : Dieter
Vist : 652 gange
100 point
Dato : 08-03-14 01:19

Hver gang jeg går på startsiden dukker en rude op i venstre side med teksten

Skift mellem Apps
Stryg ind fra kanten for at gå tilbage til den apps, du brugte sidste.

Denne rude forsvinder ikke selv om jeg gå til skærmen.
forneden vise en stor rød pil

Hvordan undgår man at den overhovedet dukker op ?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-03-14 08:06

hent classisik shell det hjælper noget på problemet men den kommer stadig frem når du kommer op i højre hjørne

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-14 10:22

Find den app der hedder PC indstillinger. Gå ind under PC og enheder. Gå ind under Hjørner og kanter. Jeg har alt slået til derinde og oplever ikke problemet, men prøv evt at eksperimentere med at slå til og fra og se om det løser dit problem.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-03-14 11:39

Jeg prøver !

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 08-03-14 13:13

Tak for svaret tedd. Det virker !