/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
o.v.n. - græd ikke!
Fra : lgs
Vist : 296 gange
300 point
Dato : 02-03-14 13:09

Jamen jeg vil da ikke ødelægge din søndag, lille ven - du kan også høste af min bugnende pointkasse.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 02-03-14 13:16

Der skal altså mere til at ødelægge min dag indlægget var for sjov, jeg undrede mig bare over at du først nu fik læst om og installeret AdBlock plus
God forårssøndag

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 02-03-14 14:53

Tak for svaret o.v.n..