/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Microsoft konto
Fra : Dieter
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 18-02-14 17:09

Når man nu har glemt det oprindelige password, hvad kan man så gøre for at kommer videre ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-02-14 17:35

Man kan oprette en ny, eller man kan bed om at få kodeordet tilsendt på den mailadresse, som man opgav.

Alternativt holder man op med at lege med kodeord, når man lider af dårlig hukommelse.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-02-14 21:21

Citat
Alternativt holder man op med at lege med kodeord, når man lider af dårlig hukommelse.

Alternativ til alternativet - man installerer https://lastpass.com/ - så behøver man ikke huske på så mange kodeord, blot det ene som har til sin LastPass konto...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 18-02-14 22:36

Hvis du har brugt det på din pc engang, så kan du finde det med programmet SIW.
http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-02-14 11:06

Mig-selv
sikkert et attraktivt program. Men har som pensionist ikke råd til det - En skam

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-02-14 11:11

netop
Jeg har i lang tid brugt et exel regneark til notering af oplysninger. Desværre har ikke gjort det for den oplysning jeg mangle nu

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-02-14 11:16

Citat
sikkert et attraktivt program. Men har som pensionist ikke råd til det - En skam

Programmet er GRATIS

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-02-14 11:18
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-02-14 11:19

Se under ´passwords´.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-02-14 12:19

Mig-selv ..... Kan et portable progam godt hentes uden at have portable installeret.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-02-14 12:26

Har aldrig haft problemer med portable programmer, og der kræves ikke anden software for at bruge dem.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-02-14 13:55

transator:
Du kan bare vente til du er blevet 75 og for ½ år siden har ved en ulykke fået en mindre hjerneskade !!

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 25-04-14 16:16

Tak for svaret mig-selv.