/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hjælp - Fest med venner!
Fra : Jensen232
Vist : 233 gange
35 point
Dato : 17-02-14 15:44

Hejsa kære medlæsere.

Jeg står i den situation at i den kommende weekend skal jeg holde noget hygge for nogle af min og kone og jegs venner. Jeg vil gerne overraske dem, og lave nogle lækre drinks til dem. Både en velkomstdrink, og lidt forskellige drinks i løbet af aftenen.

Så er mit spørgsmå så bare, hvor i alverden finder jeg sådan noget bartilbehør? Egentlig ved jeg heller ikke helt hvad der er nødvendigt, at have for at kunne lave de forskellige drinks?! Kan man nogen steder finde en begynderpakke, eller noget i den dur? Findes der nogen butikker i Århus området, hvor man evt. kan kigge på udstyret først?

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : daniel91

Modtaget 45 point
Dato : 17-02-14 15:57

Godeftermiddag.

Jeg stod faktisk næsten i samme situation lige inden nytårsaften, og jeg var faktisk lidt sent ude.
En af mine venner havde "synes godt om" et opslag på facebook, og så kunne jeg se det på min facebook, derovre til højre .... opslaget var noget med fest, var det første jeg så. Jeg trykkede mig ind på pågældende facebookside, og det var et firma der hedder Partyin.dk. Jeg fandt så deres hjemmeside link, og besluttede at jeg lige ville tjekke deres udvalg ud. De har rigtig mange forskellige ting, nok flest ting til unge, men jeg så under deres "shakersæt" at der var et sæt, hvor de mest nødvendige ting var i. mit valg stod faktisk mellem to forskellige sæt, men da den ene havde en cocktailbog med mange opskrifter, så besluttede jeg mig for at tage den med bogen.
Her er et link til deres hjemmeside, så kan det være at du kan finde hvad du skal bruge. www.Partyin.dk/barudstyr

Som sagt, så var jeg lidt sent ude og jeg ringede til dem og fik lov til at hente "shaketsættet" på deres kontor, så jeg vil helt sikkert anbefale dem, hvis du skal have god service.

Godkendelse af svar
Fra : Jensen232

Dato : 17-02-14 16:00

Tak for svaret daniel91. Tror da lige "Party-In" får et opkald med det samme!