/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
POP UP reklamer
Fra : niller59
Vist : 548 gange
200 point
Dato : 15-02-14 23:43

Hej På Explorer og Crome er der begyndt at dukke reklamer op når man søger på relevante emner. selv om pop up er slået til kommer reklamerne i bunden eller i siderne af skærmen , ofte generer de den side jeg ønsker at se, de kan klikkes væk , men jeg vil ikke have dem på siden.

Prøv f.eks Elgiganten

Hvad gør jeg og alle andre for at slippe for disse generende reklamer.
Har prøvet Abblok Plus

Med venlig hilsen

Niels

Kommentar
Fra : poten

Dato : 15-02-14 23:49

Citat
Har prøvet Abblok Plus

Jeg bruger AdBlock Premium særdeles fænomenal...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-02-14 00:02
Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 16-02-14 23:04

Abblok Plus virker perfekt... Har du husket at tilføje et filterabonnement

https://adblockplus.org/en/chrome
https://adblockplus.org/en/firefox
https://adblockplus.org/en/features

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 18-02-14 15:00

Hej
Har prøvet alle muligheder.
- DE REKLAMER DER DUKKER OP ER "HOT DEALS" OG "RECENTLY BOUGHT" . Hver gang du skifter side , kommer de igen muligt at fjerne dem helt
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 19-02-14 00:22

Du har nok fået spam in på din computer.....
Prøv at rens din computer med Advanced SystemCare 7
http://www.iobit.com/

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 20-02-14 00:00

Jeg har , efter at have mailet til udgiver af reklamerne , modtaget følgende svar:
Dear Sir/Madam,

Thanks for your email.

You can permanently remove the shopping tool by clicking on the settings button (shaped like a wrench) and select one of the options in the dialog box.

To read more about how to uninstall the application: http://www.dotfab.com/resources/how-to-remove-rightcoupon-deals-and-coupons-right-coupon-ads-removal-guide/

Please let us know if you managed to remove it, we will be happy to assist you further if not.

Best Regards,
RightCoupon Support

DET VIRKER

mvh
Niller59

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 200 point
Dato : 20-02-14 14:15

Jamen, det var da dejligt at høre... Nu er du helt fri for SPAM.

Husk i fremtiden når du installere dv. programmer eller surfer rundt på nettet, at tjekke hvad du sigert JA til, så du ungår at få en masse lort ind på din computer.
Generelt for gratis programmer er at der er inkludereret, dv. former for spam, adware, add-on og toolbar.

Det er jo derfor de er GRATIS.... Pengene skal jo komme et sted fra.

Godkendelse af svar
Fra : niller59

Dato : 26-03-14 23:35

Tak for svaret McBobo.