/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
eas.js emediate.eu?
Fra : TEAS
Vist : 624 gange
200 point
Dato : 13-02-14 01:16

eas.js easmediate.eu?
Hvad er det for en.Den kommer frem når jeg går på nettet
og browseren spørg om jeg vil instalere den eller kør eller annullere.
Jeg kan ikke finde noget om den på nettet
kun at den er fra Sverige.
Jeg har prøvet at finde den med virus program og obit malware figter.
Jeg har søgt den i søg programmer og filer uden resultat.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 13-02-14 08:21

Det kunne godt lyde som om der ligger nogle temp filer som du skal have fjernet. Find programmet Diskoprydning på din Windows computer. Har du Windows 7 så kan du søge på navnet eller du kan finde det selv på Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Diskoprydning. Når du har startet programmet så scanner den computeren, når det er gjort så skal du vælge alle boksene og klik OK.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 13-02-14 08:22

Det er sandelig ikke godt at vide, mon du har skrevet navnet rigtigt ned?

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 13-02-14 09:18

eas.js den finder jeg på Google men fører ingen steder hen.
Resten emediate.eu finder jeg også der står næsten intet
men er sporet til Sverige gennem IP.Adr.
Jeg bruger W.8.1 og jeg har lige kørt Diskoprydning og fjernet
de filer den fandt og har ikke set den siden.
Jeg kommer på Kandu senere på dagen og skriver om den er
helt væk.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 13-02-14 12:51

Tak for svaret webnoob.
eas.js med flere kommer fra emediate acxense Company.
Der laver banner reklamer
mvh
Teas