/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mon ikke Thorning har en Ipad
Fra : svendgiversen
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 16-01-14 22:38

Jeg blev jordet på min udtalelse før Jul: "Ingen kan i dag undvære en Ipad"
og det var slet ikke mig, der først fremsatte den påstand.

Da min kones søn købte vor første ipad for os, sagde han, "køb hellere to med det samme",
og han havde ret, siden har alle min kones børnebørn sloges om den.

Lige nu ser jeg mange uskyldige politikere, der intet kender til Bødskovs løgn,
men jeg tror dem ikke, slet ikke Helle, med engelsk mand og helt sikker ipad...

Og jeg gentager:
"Ingen kan i dag undvære en Ipad"

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 110 point
Dato : 16-01-14 23:23

Hvad har de ting med hinanden at gøre?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-01-14 23:37

Hvor er den røde tråd, svendgiversen

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-01-14 00:10

Helle Thorning burde ønske sig en , da Apple hovedtelefoner kan bruges som udløser for diskret at snuppe en selfi.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 17-01-14 05:46

Selvfølgelig kan man undvære en Ipad. Jeg ved ikke hvad den skal bruges til.

vic200

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 17-01-14 07:11

Jeg klarer mig fint uden.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-01-14 09:16

Tak for svaret Kortoververden.

Ja det var ikke velovervejet