/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
McBobo
Fra : mig-selv
Vist : 322 gange
50 point
Dato : 16-01-14 16:21

Rigtig godt tip - samt et særdeles godt program, andre har åbenbart ikke kendskab til det og dets muligheder, siden de kommer med disse kommentarer.

Citat
Jeg har bedre ting at bruge mine penge på end sådan noget skrammel...

Bedømmelse

Fra : marken84

Dato : 14-01-14 23:05

--------------------------------------------------------------------------------

Det vælter jo rundt med den slags "billige" tilbud på nettet - tjener du noget på at anbefale det?

Nyt! Nye rabatter. Få Internet Download Manager til en lav pris nu!

Bedømmelse

Fra : webm

Dato : 14-01-14 23:12

--------------------------------------------------------------------------------

Bedømmelse

Fra : netop

Dato : 14-01-14 23:17

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.freedownloadmanager.org/

Den er i det mindste gratis...

Bedømmelse

Fra : modersvilje

Dato : 15-01-14 00:47

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : netop

Dato : 16-01-14 16:25

Jamen det er jo vældig fint - så brug du bare løs...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-01-14 16:27

Det gør jeg så sandelig også, indtil mange gange dagligt

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-14 00:57

Tak for opbakningen "mig-selv"

Tror sku ikke en eneste af de 5 som bedømte tippet, har afprøvet programmet.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv