/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Viasat
Fra : jensviggo
Vist : 530 gange
35 point
Dato : 14-01-14 06:40

Jeg har Viasat, og er egentlig godt tilfreds, har den store danmarkspakke, og dermed viaplay på min computer, dvs, havde, for pludselig er den der ikke mere altså viaplay.
Når jeg logger ind kommer der bare tre menuer, hvor jeg kan vælge at købe det i forskellige former, det har den aldrig gjort før.
Hvordan mon jeg genetablerer viaplay igen?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-01-14 08:46

Det er ophørt med at fungere på computeren har de meddelt for længe siden...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-01-14 10:56

ja det er så ikke rigtigt, for nu virker det igen efter henvendelse til Viasat, alt som det plejer

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 17 point
Dato : 14-01-14 11:19

>Jeg har Viasat, og er egentlig godt tilfreds...

Det har jeg også, men er slet ikke tilfreds,

jeg skal kun se golf og bruger kun et af de mange viasat programmer,
med digital teknik kan man jo nu let lave frit valg på alle hylder,
hvorfor gør man, her TDC, det så ikke?

Vi bruger over 1000 kr hver måned på home trio, ved siden af har vi TV licens,
og jeg Telmore, nu også dyre TDC.

Efterlyser en udbyder af viasat golf alene??

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-01-14 13:24

Det kan jeg udmærket godt forstå, her er de for "vage", altså Viasat, klag ...det hjælper ikke, men det nager dem at de ikke opfylder alle former for underholdning/sport..........

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-01-14 14:24

Jeg har også VIASAT, men er træt af deres mange porno kanaler, så jeg har til hensigt at fravælge den igen, på min TV pakke.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-01-14 17:37

Nå, der er der ingen der tvinger dig til at se det, du kan da bare lave en favoritliste med de programmer du synes om

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 15-01-14 13:32

Tak for svaret svendgiversen.