/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fjernelse af "Safesaver"
Fra : anjyme
Vist : 559 gange
500 point
Dato : 07-01-14 20:23

Hej med jer

Jeg har igen fået et irriterende reklameprogram ind i min pc, som jeg ikke kan finde, så jeg kan slette det.

Det sætter nogle små grønne pile på siderne, som jeg skal passe ikke at ramme, for så kommer jeg ind i diverse reklamer. Ved pilene står der "continue by Safesaver"

Hvis jeg søger på Google, popper der også uønskede oplysninger op øverst på siden, som jeg kan skjule i 24 timer.

Der dukker også uønskede reklamer op hist og pist.

Jeg har været i tilføjelser samt inde i kontrolpanel ved fjern et program og scannet pc'n for malware, men jeg kan ikke finde det ???

Kan nogle af jer mon hjælpe ?

Jeg har Win 7 og bruger Firefox

Venlig hilsen anjyme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-14 21:48
Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 08-01-14 22:28

Hej Molokyle

Det gik ikke så godt ... jeg skal ha en opskrift på dansk, hvis det skal lykkes ...

Venlig hilsen anjyme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-14 22:44

Så hop ind hér: http://www.spywarefri.dk/forum/

..og få professionel hjælp på dansk online.

De er flinke til at gelejde dig igennem: Både med hvad du skal downloade/installere, hvilke programmer, hvad du skal gøre og bagefter; hvorledes du sender dem log filer, som de kan analysere, så I ved fælles hjælp kan fjerne 'skidtet'.

Jeg garanterer, at du bagefter har en 'ren' computer ..også hvis der skulle have gemt sig 'andre ting' end Safe Saver.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-14 23:20

Ved ikke det ikke 100%
...men gætter på at Superantispyware programmet (Den gratis version.. http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE ) kan klare 'ærterne'
Det er nemt og intuitivt at bruge ..selv for en 'newbee' ('nybegynder')
http://www.superantispyware.com/download.html
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 09-01-14 22:29

Hej igen MOLOKYLE

Nu har jeg scannet med Malwarebyte - (Anti-malware) og Superantispyware, men de kunne ikke fjerne den ...ØV

Jeg må prøve Spywarefri i weekenden, når jeg har fri fra arbejde ...

Hilsen Jytte

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 09-01-14 22:41

Jeg har lige scannet igen med den første du foreslog, men det er da helt umuligt at fjerne det skidt

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 10-01-14 02:23

Den skulle ellers være særdeles nem at fjerne.
Smid siden gennem Google translate
http://malwaretips.com/blogs/safe-saver-virus-removal/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-14 09:35

Prøv at skanne i fejlsikret tilstand. Ved ikke om det gør en forskel, men det er da forsøget værd.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 10-01-14 15:57

Så lykkedes det endelig Jeg brugte linket fra "mig-selv"
- tak til jer begge 2 for hjælpen

Venlig hilsen anjyme

Godkendelse af svar
Fra : anjyme

Dato : 10-01-14 15:57

Tak for svaret mig-selv.