/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Er det her kun et online tilbud?
Fra : Stine95
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 27-12-13 22:02

Er der nogen der kan gennemskue om det her kun kan købes online?

Kommentar
Fra : Stine95

Dato : 27-12-13 22:02
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-13 22:13

Der står Internetpris så prisen du ser gælder online, du kan også gå ind i en El-Gigant forretning og købe HTC One men ikke til den pris

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-12-13 00:36

Tjaaaa....
Jeg skulle ha' en hårtrimmer.
Jeg havde set den til 500 kr. på El-gigantens hjemmeside.
I butikken (Sønderborg) stod den til 700 kr.
Da jeg pænt sagde til ekspedienten, at den stod på deres hjemmeside til 500 kr., slog han den op på internettet.
Vupti... Jeg fik den til 700 kr. minus 200 kr. i rabat.
Han vidste jo udmærket, jeg ellers ville jeg gå hjem og købe den over internettet.
Dermed sparede jeg forsendelsen.
Jes

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-13 01:38
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-13 09:22

Jeg gør også som Gambrinus.
Ellers mumler jeg noget om Computer city ..................og så bliver varen billigere.

Godkendelse af svar
Fra : Stine95

Dato : 28-12-13 15:20

Tak for svarene.

Hvorfor raser kunderne dog over det? De kan da bare bestille på hjemmesiden hvis de vil spare.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-13 18:55

Man kan også bestille til afhentning.....................internet pris.