/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Dagen hvor lyset vender tilbage
Fra : bentjuul
Vist : 739 gange
300 point
Dato : 22-12-13 00:17

Selvom det er en tilbagevendende begivenhed er det ikke alle der lige tænker over det, så dejligt med en lille påmindelse om det. Så nu er der kun ½ år til sommer solhverv.

Du får lige 5* for dit tip og et par point for det 123nu så kig lige ind og kom med en kommentar.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-12-13 01:16

Ja det er jo vældig at det går den rette vej...

Kommentar
Fra : Comander

Dato : 22-12-13 01:29

Ja det er dejligt at det er den lyse tid vi går imod, og jeg har nemt ved at huske de to datoer, da min ex svigerinde har fødselsdag d, 21 dec. og jeg selv har fødselsdag d. 21 juni.
Skøøøøøønt God jul og godt nytår til alle her inde

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-13 03:42

Tak for jeres positive tilkendegivelser - det er jo noget dejligt at 123nu hjælper os med at huske, så jeg syntes det var så trist med de negative tilkendegivelser i tippet http://kandu.dk/tip22397.aspx

Glædelig jul og godt nytår til jer her i tråden

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 300 point
Dato : 22-12-13 10:00

Citat
Tak for jeres positive tilkendegivelser - det er jo noget dejligt at 123nu hjælper os med at huske, så jeg syntes det var så trist med de negative tilkendegivelser i tippet http://kandu.dk/tip22397.aspx

Det var da forskrækkeligt, men der er jo grænser for tåbelighederne - vel selv på Kandu...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-13 11:28

Syntes nu ikke om selve tippet, men HVAD, man bliver jo også MINDET om Jule aften hvert år.
Samt det er altid rart at kunne se frem til lysere tider og varme - dog har vinteren ikke været noget særligt indtil nu.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-12-13 12:32

Alene de positive tanker i 123nu`s tip,fortjener *****. Jeg kom for sent til at gi`det.

Derfor er jeg også helt enig med bentjuul. Lysets tilbagevenden og foråret,bliver man aldrig træt af.
Jeg har oplevet det,71 gange. Og det er lige nyt og dejligt,hvert år....håber vinteren bliver kortvarigt.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-12-13 13:26

Ja min kone fyldte år i går på årets korteste dag, og med rigtig møjvejr,
hun prøvede at argumentere for, at hun var født lige før midnat ikke efter,
vejret var jo fint den 20, men det kan ikke mere eftervises, hendes mor er død.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-13 17:27

Desværre sker det en gang imellem at et tip bliver sablet ned også seriøse tip, hvis den som læser tippet er i dårligt humør så 0 stjerner, måske at dem som kom først har en lille vinterdepression men det gør tippet så meget mere værd.
Det her tip om at vi går mod lysere tider er måske ikke som sådan beregnet til et tip det sker jo hvert år på denne tid, men det at tip skriveren har sat et lille digt ind synes jeg er nok til at det er et tip som har stor værdi for alle positive mennesker
Citat
nu er der kun ½ år til sommer solhverv
en dejlig tid at gå i møde træerne springer ud og vi kan gå udendørs med korte ærmer og shorts, rart at tænke på når mørke og blæsevejr er det mest almindelige lige nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-13 01:17

Først er der fest
Så går lyset ud.
Når ..og hvis, man vågner igen?
Tjaeh... Så vender lyset tilbage!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-12-13 11:11

Yes - BentJuul

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 27-12-13 02:48

Tak for svaret marken84. Vores tips skribent kom desværre ikke herind, så nu hænger du på point marken84

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 01-02-14 10:26

Hej

Da vi har Ytringsfrihed vil jeg lade det hvile her
mvh 123nu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-14 10:29

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-14 08:30

Ja, der er vist noget med at når det er søndag, skal man komme hviledagen i hu.
Så jeg ta'r en slapper.
</MOLOKYLE>