/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jule Gavekort
Fra : svendgiversen
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 20-12-13 10:38

Sidst vi var sammen på "Borgen", Sønderborgs nye indkøbscenter, forelskede min kone sig i
et par Gobor sko, men de havde ikke den rigtige størrelse.
Så listede jeg tilbage og bestildte dem som julegave...

Senere, da jeg kom for at købe dem, var alt lavet om til julehandel,
og jeg fandt hverken Gabor sko eller ekspedienten, der lovede at få dem hjem,
så nu må min kone selv med igen for at få de sko hun ønsker sig.

Jeg har nu købt et par mindre julegaver, men for at der kan være lidt mere af værdi under træet,
vil jeg gerne lave et gavekort, er der nogen der har en egnet skabelon jeg kan printe ud?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-12-13 12:43
Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-12-13 12:44
Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 100 point
Dato : 20-12-13 12:45
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-12-13 15:13
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-12-13 16:10

Hvordan fandt du dog frem til dette Borgen gavekort, katekismus?

Men jeg vil helst ikke være bundet til at handle i forretninger der, de omtalte sko kostede 900 kr,
men jeg har også en grænsekonto i Flensborg, og vil nu sammenligne med prisen der i €.

Så jeg søger bare et neutralt Jule Gavekort uden bindinger til at lægge under juletræet...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-12-13 16:13

Citat
Så jeg søger bare et neutralt Jule Gavekort uden bindinger til at lægge under juletræet...

Så skulle der da være rigeligt at vælge imellem i de foregående forslag

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-12-13 17:25

Neutralt hvad forretninger angår, men helst med lys og gran og nisser på...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-13 18:07

svendgiversen

Hvorfor køber du ikke et pænt julekort. Ikke dem, som man kan købe, 10 for 9,95, men et dobbeltkort med lys,gran og nisser på. De er ofte lidt dyrere.

I kortet skriver du så selv, hvad du vil give. Skriver enten beløbet eller vedlægger pengene.

Det er for mig mere personligt end en printet side, hvor du skal krydse af i felterne.

Når julen er overstået, så koster det hele det halve. Din nye kone får måske så råd til at købe 2 par nye sko

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-12-13 18:26

der er da rigt mulighed for at gå på udsalg med et gavekort til sko m.v
http://www.shoppinghovedstaden.dk/userfiles/file/Dokumenter/Folder%20red%2021.pdf

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-12-13 19:53

Google og find et par gabor sko, og brug som billedet til kort.
Kom kortet i en skotøjsæske!

http://mutteskreativeside.blogspot.dk/2010/01/kort-o-manias-udfordring-9.html

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-12-13 14:21

Tak for svaret poten.

Du var først med gavekort, selv om jeg savner nisser