/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Blokeringer
Fra : sdam
Vist : 448 gange
200 point
Dato : 20-12-13 10:34

Jeg har efterhåmden store problemer med at kan arbejde på maskinen i op til en time efter der er blevet startet op!
Hvordan ser man hvilke programmer der kører, og som mildest talt blokere for alle andre muligheder for at arbejde under bare nogenlunde normale omstændigheder - altså hastighedesmæssigt...

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 210 point
Dato : 20-12-13 10:40

Højreklik på startlinjen og vælg jobliste.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-12-13 12:47

Kør en tur med dette gratis program, det er super perfekt til at få renset ud i snavset

http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-12-13 13:17

Sikker på at den bliver afkølet tilstrækkeligt, programmet SIW kan vise din maskines temp.
Hvis problemet først kommer efter en time, tvivler jeg på at det har noget med dine opstarts programmer at gøre, det ville være der med det samme, måske er det opdateringer der hentes men ikke kan installeres og som måske står og bliver ved med at forsøge at opdatere.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 22-12-13 13:58

Poten
Gratis og gratis - det er vel som man tager det ..!

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 03-01-14 10:30

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-01-14 10:42

Tak for point