/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
indsætnings problemer
Fra : lillelyst
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 10-12-13 18:30

Hej. Jeg har den engelske udgave af office 2013. Problemet er, at når jeg skal indsætte f.eks. et foto i et word dokument (fra en fil), ja så indsættes der ikke noget billede. Der bliver "indsat" en sort ramme med hvid baggrund. Se her: http://peecee.dk/upload/view/427482/full
Filen er en IrfanView JPG File.
Har aldrig haft problemet i de tidligere danske office versioner jeg har haft.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-12-13 18:35

Er problemet opstået pludselig eller har det eksisteret hele tiden i denne Word udgave?

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 60 point
Dato : 10-12-13 18:40

Det kan være noget med indstillingerne.
Starter du Word i 'Udskrifts layout', hvis du viser Word i layout 'Kladde' tror jeg ikke billeder vises. I indstillinger er der nogle flueben, under titlen "Vis dokument indhold", i min er der flueben i:

1. Vis baggrundsfarver og billeder i udskriftslayuot
2. Vis tegninger og tekstbokse på skærmen
3. Vis animeret tekst
4. Vis i-mærker

Bemærk, jeg bruger Office 2007, men jeg tror ikke der er den store forskel

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 10-12-13 18:47

Hej. Under indstillinger fandt jeg et flueben i: Show picture placeholders. Fjernede fluebenet og nu kører det. Takker for svar.

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 10-12-13 18:48

Tak for svaret Brassovitski.