/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Gnaver tandsæt
Fra : mig-selv
Vist : 735 gange
50 point
Dato : 09-12-13 18:21

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-13 13:25
Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-12-13 17:51

Du kan vil have ikke lige fortælle mig hvor og hvad dyret har bidt i det er nemlig meget svært at se det på billederne.
Mvh:
alan57

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-12-13 20:07

Søpindsvin

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-12-13 20:44

Er det fra en gnaver, og ikke en fisk?
Muldvarpen har 44 tænder.
http://www.godedyreraad.dk/pattedyr.tema.taender.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-13 12:33

Det er fedt, der er ædt af - og billedet er rimeligt gult at se på.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-12-13 13:19

Hej mig-selv
Hvis det er fedt dyret har spidst af, regner jeg med at det sikkert er en lille mus der har været på besøg.
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-12-13 13:27

Syntes bidmærkerne er for store til at det kan være en almindelig mus, der er trods alt op til 4mm i selve tand-biddet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-12-13 01:31

Synes mere det ligner et slemt tilfælde af hæmorider.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-12-13 01:54

Hvad den 34-årige ghanesiske mand, Kwabena Nkrumah, for nylig blev udsat for må være enhver mands værste mareridt.

Fredfyldt sad han og forrettede sin nødtørft, da en kæmpe, sort slange bed sig fast i tippen af hans penishoved, skriver mirror.co.uk.

Højlydt skreg han for sine lungers fulde kraft »slange, slange, slange«, hvorefter han angiveligt sammen med en række andre mænd løb forskrækket ud af det offentlige toilet i Ashanti-regionen i Ghana.

Selvom den ghanesiske mand efter en uges indlæggelse nu er udskrevet, er han ifølge mirror.co.uk efter sigende fortsat lettere rystet.

BNB

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 50 point
Dato : 13-12-13 06:16

til mig-selv
der findes jo mange slags mus- spidsmus- skovmus- hus mus og så videre.
Mvh: Alan Berg.
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-12-13 18:52

Citat
Synes mere det ligner et slemt tilfælde af hæmorider.

Mvh.
Tonganeseren
Endnu en skíder, der ikke fatter et spørgsmål, så lige måde...
og DÈT skulle være et menneske der kommer i skov og ANDRES natur og ikke kan et skide tandsæt på et dyr = jeg spørger men bliver til

Skød dyret og det var en:
https://www.google.dk/search?q=rotte&bav=on.2,or.r_cp.&bvm=bv.58187178,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.EeLgqkzqnSg.O&biw=1008&bih=559&dpr=1&wrapid=tlif138747541840311&um=1&ie=UTF-8&hl=da&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=3zGzUo2kIqi64ASFqYDwAQ

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 19-12-13 18:55

Tak for rimelig GOD beskrivelse af ´husdyr´ dog har jeg aldrig mødt dét tandsæt før = i nærheden af mig, troede først at det var en mår??? men den ? piver vist ikke, når den møder ´sine´ naboér...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-12-13 18:58

Kan lige nævne at den var knap 45cm alt i alt og den støjede af H til på loftet og have.
Kan sgu godt forstå min gamle kat IKKE kunne lide den slags MAD...