/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox vil ikke stille videre
Fra : sonjor
Vist : 1028 gange
100 point
Dato : 07-12-13 12:04

Hej
Jeg er lige begyndt at bruge Firefox, men det generer mig lidt at jeg får meddelelsen: "Firefox forhindrede denne side i automatisk at stille videre til en anden side ......tillad."
Det sker f.eks, når jeg læser siden IT Update fra Alt om data og jeg så vil læse videre om et emne.
Der er nok noget, der skal slås fra, men hvilket. Har prøvet forskelligt, men det vil ikke lykkes for mig.

mvh Sonja

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 07-12-13 12:44

Prøv at fjerne markering i Advar mig når sider forsøger at viderestille eller genindlæse siden

Funktioner > Indstillinger > Avanceret > Generelt > Advar mig når sider forsøger at viderestille eller genindlæse siden.

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 07-12-13 13:12

Tak for svaret Klaudi. Som sædvanlig giver du gode råd - det hjalp, tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-13 13:24

velbekomme