/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Juleaften - så skal vi have gås!
Fra : Flash77
Vist : 667 gange
10 point
Dato : 23-11-13 09:47

Er der nogen der ved hvor man kan skyde en gås? Der er ikke noget bedre end at få julemad man selv har skudt.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-11-13 09:50

Ja

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 23-11-13 09:53

Vil du fortælle mig det?

Kommentar
Fra : jensegon

Dato : 23-11-13 11:15

Prøv at kikke efter i Vordingborg, det kan være der er et på tårnet.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 23-11-13 15:21

vil hellere have muslim mad juleaften, så må vi skyde en perker

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-11-13 17:56

Prøv på "Tipperne"

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-13 19:40

Og jeg vil gerne have GEDE kød - men det eneste jeg kan finde er en skide GUMMI ged, som jeg aldrig får i mine gryder, den har ikke problemer med at komme ind i hytten
eller ud igen, men alligevel.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-13 09:40

I skal huske at vaske fødder ....hvis der ska' gås på bordet
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-11-13 09:50

Det ved vi alt om i Århus. Et stort fad med vand bliver sat på gulvet, og efter tur, vasker vi tæer!

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 24-11-13 14:29

Prøv med et kanonslag ned i den lokale ande-dam. det kan være, at mellem alle de fjer, du kan finde en fugl der minder tilstrækkelig om en gås.

Så smæk den på et grillspyd og godt med motor-olie på yder siden. Lad den dreje i sindrigt rundt på grillen. Når den er brun er den sprød.
HAPS og knas skal det sige. Så gør det godt i mavsen.

Kommentar
Fra : dummies_pomfrit

Dato : 25-11-13 10:06

Citat
vil hellere have muslim mad juleaften, så må vi skyde en perker

kenwood hvis man vil ha et stort svin til jul, må vi så sigte efter dig

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 25-11-13 15:35

Flash77 -> Seriøst: Har du overvejet alm. strandjagt fra skydepram?
...så er det bare at finde ud af ..hvor 'gækken' er ???
PLAF... : http://www.jaegerforbundet.dk/page651.aspx?recordid651=2646
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 09-12-13 14:37

Genialt!!! Så skal jeg bare have en pose brød og en stang dynamit med

Tak for svaret molokyle.