/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program som finder min produktnøgle...
Fra : axelbjarne
Vist : 929 gange
100 point
Dato : 14-11-13 05:29

Jeg mangler et godt program, som kan finde min produktnøgle til Windows 8. (Bare for en sikkerheds skyld.) De nøgler som jeg har skrevet op, duer åbenbart ikke.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-13 06:08

Hent programmet SIW og se under Secrets
https://www.google.dk/#q=siw+portable

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-13 06:13
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-13 06:19

Citat
De nøgler som jeg har skrevet op, duer åbenbart ikke.

Sikker på det ikke er en ´hacket´ udgave du har.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-11-13 07:03

Den er download til 229,- kr. fra Microsoft...Windows 8 Pro....men da jeg forsøgte at download SIW, forsvandt den ud i den blå luft?????????????

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-11-13 07:32

Min nøgle står bag på min laptop Acer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-13 07:35

Se under seneste downloads

Ellers er der mange andre programmer der kan finde din licens
http://pcsupport.about.com/od/productkeysactivation/tp/topkeyfinder.htm

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 14-11-13 07:39

Citat
Den er download til 229,- kr. fra Microsoft...Windows 8 Pro....men da jeg forsøgte at download SIW, forsvandt den ud i den blå luft?????????????

Så fik du også en mail fra Microsoft med dit serienummer, da du downloadede Win 8 Pro, det gjorde jeg selv!

Så finde den frem!

Ellers søg efter Jellybean!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-11-13 09:07

Jeg har indtil og med Windows 7 brugt SIW og magic jelly bean, men i Windows 8 virker de programmer ikke.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-13 09:16

Citat
Client Platform: Windows 8.1 / Windows 8 / Windows 7 / Vista / Windows XP / 2000 / Media Center / Tablet PC / WinRE / BartPE / Winternals ERD Commander

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 14-11-13 09:36

Hvor kan man k
Citat
Den er download til 229,- kr. fra Microsoft...Windows 8 Pro....men da jeg forsøgte at download SIW, forsvandt den ud i den blå luft?????????????

Hvor kan man købe Windows 8 til den pris, Microsoft oplyser at den laveste pris er 899kr. til studerende,

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-11-13 09:56

Citat
Hvor kan man købe Windows 8 til den pris, Microsoft oplyser at den laveste pris er 899kr. til studerende,

Det kan du ikke mere, det var en kampagnepris de kørte med i starten.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-13 12:25

Det behøver du ikke noget program til.
Nøglen står klar og tydelig hvis du åbner Kontrolpanel og går til System og sikkerhed og videre til System, så står nøglen under Produktaktivering

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-13 12:27

Står der ikke kun Produkt ID?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-13 12:31
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-13 13:08

Jow det er vist forkert det jeg skrev Min produkt ID er med grupper på 4 X 5 bogstaver og tal, nøglen som jeg fik da jeg købte min Windows 8 Pro for 229 kr. er med grupper på 5 X 5 bogstaver og tal, det snød mig at produkt ID er så langt et nummer.
Min produktnøgle er gemt som mail og i et tekstdokument, mail er også printet på papir, men det hjælper jo ikke spørgeren som sikkert at glemt at sikkerhedskopiere sin nøgle

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-11-13 13:13

Citat
Client Platform: Windows 8.1 / Windows 8 / Windows 7 / Vista / Windows XP / 2000 / Media Center / Tablet PC / WinRE / BartPE / Winternals ERD Commander

Det kan godt være det er mig der husker forkert. Jeg har brugt tidligere nævnte programmer på Windows 8 installeret med UEFI og der kan man ikke se produktnøglen med de programmer, men jeg også har prøvet hvor Windows 8 er installeret uden UEFI og der mener jeg også man ikke kan se nøglen.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 14-11-13 13:17

Here are four utilities, all of which will may display your product keys if they are still there:
Belarc Advisor: http://www.belarc.com/free_download.html
(It does a good job of providing a wealth of information.)

Also: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
and: http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html
and RockXP: http://www.majorgeeks.com/download4138.html which has additional features

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-windows_install/where-do-i-find-the-windows-8-product-key-when-it/d4c5c0c1-825d-47f2-9bed-d9625c7e68ff

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-11-13 14:54

Tak for svaret mig-selv.