/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Elevportal
Fra : fie4041
Vist : 374 gange
500 point
Dato : 12-11-13 12:07

hej derude.
Jeg har brug for at kopiere filer og mapper i elevportal til anden pc eller usb.
Men hvordan gør jeg

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-11-13 14:48

Elevportaler kan være meget svære at have med at gøre. Jeg tror det nemmeste du kan gøre er at lægge skærmen i kopimaskinen og så kopiere skærmbillederne af dine filer.