/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Engelsk stx A
Fra : sema
Vist : 1648 gange
100 point
Dato : 05-11-13 18:20

Hej igeeeen! jeg har endnu et spørgsmål, som lyder således; Beskriv på dansk den sproglige stil i nedenstående uddrag af Andy Warhols dagbog, for eksempel med hensyn til ordvalg og sætningsopbygning. Gør rede for sammenhængen mellem tekstens stil og genre.

Tuesday, July 1, 1980
Got up early in the morning in order to meet Bob in order to meet Paloma and Lester at MOMA (cab $3). We went around the exhibit with Paloma, she was talking and Lester was being funny, and it was exhausting, it's three floors. A guy in a wheelchair asked me for my autograph, and I said, "Don't you want Paloma Picasso's?"And he said yes, so Paloma signed and then I signed and then we had to leave because Paloma had to get back to Tiffany's where they sell her jewelry.
Old Mrs. Newhouse came to see the portraits of her husband, but her son was with her and he fell in love with the diamond-dust ones.
Oh, and David Whitney came by.

thursday, july 3, 1980,
was picked up by Philip Johnson and David Whitney to go to La cöte Basque. They had Martinis, and so did I, too...

Friday july 4, 1980;
cab to meet Debbie Harry at her and Chris Steins apartment at 200 West 58

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-11-13 17:24

Lav dine lektier selv snothvalp.

Kommentar
Fra : sema

Dato : 08-11-13 18:12

Har selv lavet det din abe. Aflevere i går, ville bare have hjælp til at starte med.

Annuller spørgsmålet
Fra : sema

Dato : 12-01-14 14:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål