/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne en windows meddelelse
Fra : erik.bbs
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 12-10-13 20:32

Er der en der kan hjælpe mig med at fjerne en Windows meddelelse (jeg ikke kan bruge til noget)hver gang jeg åbner min PC,meddelelse er som følger.

Windows kan ikke finde C:\program files\common files\\logishrd\sp6lu1\logitechUpdate.exe Kontroller at du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen

Mvh. Erik

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-10-13 20:47

Afinstaller alle drivers der har noget med Logitech hardware at gøre, tastatur, mus, webcam eller hvad du ellers har. Genstart din PC og geninstaller driverne til din Logitech hardware.

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 12-10-13 20:54

Hej Brassovitski.

Det vil jeg helst ikke gøre, da jeg så skal geninstallere, det er prøvet og så skal jeg have den sidste nye Logitech, jeg har prøvet dette, men kan så ikke bruge den version jeg ønsker og kan rette fejl i.

Men ellers tak Mvh. Erik

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-10-13 21:07

Åben din Firewall og lad en opdatere sig selv.... eller slå AUTOMATISKE opdateringer fra.

Ellers søg på Google FIX og dit problem.

https://www.google.dk/#q=logishrd%5Csp6lu1%5ClogitechUpdate.exe

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-10-13 21:42

hvis det er noget med drivere, burde du prøve dette...

Et genialt lille GRATIS program til at finde manglende eller forældede drivere som skal opdateres

http://www.iobit.com/driver-booster.php

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-13 21:55

Citat
C:\program files\common files\\logishrd\sp6lu1\logitechUpdate.exe

Check lige en ekstra gang om det ovenstående er korrekt gengivet.

Jeg tænker specielt på de to backslach.

Men uanset om det er korrekt eller ej så er meddelelsen nemt fjernet.
kør autoruns fra microsoft: http://live.sysinternals.com/autoruns.exe
vælg fanen logon, find logitechupdate og slet den så kommer den meddelelse ikke igen.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-10-13 22:52

Exterminator har nok ret, og så er der heller ingen automatiske update af Logitech drivere mere.

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 13-10-13 12:52

Hej EXTERMINATOR.
Undskyld - det er min fejl med den dobbelte backslash - der skulle kun have været én

Jeg vil gå ind og prøve dit pæne forslag - hvorefter jeg vender tilbage

Mvh Erik

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 13-10-13 13:24

Hej EXTERMINATOR.

Jeg tror dit tip virker, meddelelse ser ud til at blive væk nu.

Tak fra Erik

Godkendelse af svar
Fra : erik.bbs

Dato : 13-10-13 13:29

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Jeg har prøvet dit forslag. Nu ser det ikke ud til at meddelelsen kommer mere.

Mvh. og tak fra Erik