/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Microsoft Outlook 2010
Fra : poten
Vist : 563 gange
200 point
Dato : 27-09-13 17:11

Jeg ved ikke lig hvad jeg eventuelt har klikket på eller markeret i min Outlook.

Når jeg modtager, vises e-mailen ikke med billeder, men udelukkende med tekst og koder der hvor der burde være et billede.

Jeg har prøvet at installere/reparere installationen af Office 2010 Pro versionen.

Det gav ikke det ønskede resultat. Håber der er en der lige ved hvad der skal gøres...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-09-13 18:39

Du skal nok ind under indstillinger .. og kigge nærmere på dine afkrydsninger.

https://dub109.mail.live.com/default.aspx?id=64855#!/mail/options.aspx?subsection=4&n=1824616066

åben din konto,

Filtre og rapportering Indbakke>Indstillinger>Filtre og rapportering

Vælg et filter mod uønsket mail

Vælg det filterniveau, som du vil bruge til indgående meddelelser.

Standard – Størstedelen af uønsket mail sendes til mappen Uønsket mail.
Speciel – Alt sendes til mappen Uønsket mail undtagen meddelelser fra dine kontakter
og de afsendere, der er tillid til,
Outlook-tjenestemeddelelser og de beskeder, du har tilmeldt dig.
Bemærk! Du bør med jævne mellemrum kontrollere mappen Uønsket mail for at sikre dig,
at den ikke indeholder mails, som du gerne vil modtage.

Outlook blokerer altid indhold fra mistænkeligt udseende afsendere,
men du kan styre, hvad vi kan gøre, for de afsendere, der har et godt omdømme, men som du ikke har markeret som afsendere, der er tillid til.

Vis vedhæftede filer, billeder og links for afsendere med et godt omdømme
Bloker vedhæftede filer, billeder og links for alle dem, der ikke står på min liste over afsendere, der er tillid til

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 27-09-13 18:41

Måske det er denne indstilling har du slået til:

http://support.microsoft.com/kb/831607/da
Følg disse trin for at aktivere indstillingen Læs alle standard-e-mails som almindelig tekst i Outlook 2010:
Start Outlook 2010.
Klik på fanen Fil på båndet, og klik derefter på Indstillinger i menuen.
Klik på Sikkerhedscenter i menuen Indstillinger.
Klik på fanen Indstillinger for Sikkerhedscenter.
Klik på E-mail-sikkerhed.
Læs alle standard-e-mails som almindelig tekst under Læs som almindelig tekst.
Læs alle digitalt signerede e-mails som almindelig tekst for at medtage meddelelser, der er underskrevet med en digital signatur.

Så du skal tjekke disse indstillinger og slå det "fra" hvis de er sat til.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-09-13 18:43

ser sådan ud i min outlook :
http://peecee.dk/upload/view/422356

Kommentar
Fra : poten

Dato : 27-09-13 19:33

EA_HS nu er det jo ikke Outlook på nettet men derimod Microsoft Outlook 2010...

katekismus jeg tror du har fat i noget af det rigtige - jeg afventer en mail og ser om ikke det er sådan...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-09-13 19:54

Citat
EA_HS nu er det jo ikke Outlook på nettet men derimod Microsoft Outlook 2010...

... nå,.. jamen så googler du bare dit problem,.. som 99% af alle kandu svarerene gør,..

fx - Microsoft Outlook 2010 email vis billeder -

det giver 794.000 resultater

bla. dette som det første :
http://helpdesken.dk/microsoft/ms-office/ms-outlook-2010/outlook-2010-viser-ikke-billeder-i-emails

hvis det ikke er tilfredsstillende,.. går du bare videre i rækken af 794.000 gode råd...
nemt, simpelt og enkelt, og lynhurtigt (ingen ventetid) ...

Godkendelse af svar
Fra : poten

Dato : 28-09-13 00:30

Tak for svaret katekismus.

Det var faktisk der jeg skulle ind for at få vis e-mail som HTML også tak til EA_HS for indsatsen...

Hvis du mener du skulle have nogle af disse (ubrugelige points) siger du bar til...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-09-13 00:56

Citat
også tak til EA_HS for indsatsen...

Hvis du mener du skulle have nogle af disse (ubrugelige points) siger du bar til...

Nææ,.. jeg forsøger skam bare at vise hvor let det er at få en høj point score,
bare ved at google,.. - altså uden at være specielt 'genial' på nogen områder,..

om poient er ubrugelige,.. er der tydeligvis meget delte meninger om,.. !

under alle omstændigheder er,.. 'Ubrugelige point',.. årsag til at en del kandu'er
gladeligt tilbringer både nat og dag bag skærmen, i 'jagten' på flest point,
end ikke en herlig sommerdag kan holde dem fra 'skærmen',...

nogle få stykker bliver så 'pis hamrende' sure hvis de bliver overset i 'kampen om
'Ubrugelige point'

at de ligefrem bliver særdeled Ubehagelige,..

http://www.kandu.dk/Spg167499.aspx
http://www.kandu.dk/Spg167623.aspx

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-09-13 09:35

Tae, sindene kommer i kog herinde - heldigvis er det jo også muligt at få et fornuftigt svar og en fornuftig dialog ind i mellem.

Lad os prøve at holde fast i det.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-09-13 13:11

Helt klart,.. og heldigvis,..
Laaangt hovedparten opfører sig yderst fornuftigt,

så længe det gamle ordsprog følges, er der ingen nævneværdige problemer,

citat - Behandl andre som du gerne selv vil behandles. - citat slut.

der er dog stadig nogle der altid skal gøre sig bemærket, det er dog småtings' afdelingen,.
om det er fordi 'man' føler sig overset,.. skal jeg ikke gøre mig klog på,..

http://peecee.dk/upload/view/422408

- mener man kan vel lade være med at bedømme noget man ikke har forstand på
eller interesse i,.. !