/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Adviseringer
Fra : bjarnebr
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 24-09-13 23:01

Jeg abonnerer på en masse kategorier på Kandu, og plejer at få mails næsten dagligt om at der er et nyt spørgsmål, men i foråret købte jeg en ny PC næsten samtidig med at jeg fik ny internetudbyder, jeg har beholdt min mailadresse fra hjemmeværnet, men nu er strømmen af mails om nye spørgsmål fuldstændigt stoppet, jeg har kun fået en mail fra Kandu i de sidste tre måneder, hvorfor det?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-09-13 23:44

Tjek din spam mappe i mail programmet.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-09-13 00:46

Det har jeg gjort jeg har søgt i alle mapper, uden at der er dukket noget op.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-13 09:21

1. Du har nok også prøvet at sende mail til dig selv.
2. Får du mail om dette spørgsmål.
3. Har du kigget på dine af krydsninger hos Kandu

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-09-13 09:44

1. Jeg har sendt mail til mig selv.
2. Jeg får mails om dette spørgsmål.
3. jeg har set på mine krydser i Kandu, de er som de altid har været.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 25-09-13 09:48

Ok - så er det nok hos Kandu, at det halter.
Jeg abonnerer ikke på noget, men der kommer måske andre som gør.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-13 10:43

Har du set efter i dine abonnementer om fluebenet ved "TopX" i højre side er korrekt placeret?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-09-13 18:32

Prøv at fjerne markering ud for alle og log ud af kandu,
ryd så op i midlertidige internet-filer, fjern også cookies og webstedsdata

Er det IE taster du CTRL+Skift+DEL så åbner slet browserdata vinduet,
markerer midlertidige internetfiler og webstedsfiler,
marker også cookies og webstedsdata,
klik slet

Log så på kandu igen og marker det ønskede!

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-10-13 08:45

Har nu prøvet Klaudis forslag, men jeg modtager stadigvæk ikke nogen mails fra Kandu, undtagen dem jeg modtog når der var nye kommentarer til dette indlæg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-13 16:19

Du har vel set efter i din profil, at du ikke er kommet til at fjerne fluebenet her

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Citat
Har du set efter i dine abonnementer om fluebenet ved "TopX" i højre side er korrekt placeret?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-10-13 20:26

I alle de kategorier jeg abonnerer på er der sat hak i alle spalterne.

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

Hvor gør man det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-13 23:06

Oppe til venstre > vis din profil > rediger > rul lidt ned

[ V ] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-10-13 23:32

Der var sat hak alle tre steder, og jeg har for en sikkerheds skyld klikket på alle "Send" knapperne, så nu må vi se om det hjælper.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 13-10-13 20:51

Intet af det i har foreslået hjælper.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 18-10-13 22:25

B E M Æ R K
Jeg har sendt dette spørgsmål videre til Kandu teamet, da intet af det som i andre har foreslået virker, derfor annullerer jeg med sorg spørgsmålet.

UNDSKYLD

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-13 10:08

I stedet for at annullere spørgsmålet - kunne du vente og så evt. fortælle os om løsningen.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-10-13 13:05

Hej Eyvind
det vil jeg så gøre, da jeg ved en fejltagelse ikke havde fået annulleret spørgsmålet, som jeg skrev tidligere.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 28-10-13 15:52

Jeg venter stadigvæk på et svar fra Kanduteamet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-13 17:23

Jammen da - vi har tid nok.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-11-13 10:36

Tak for svaret Eyvind.
Jeg ved stadigvæk ikke hvad problemet var, men efter at have sendt en mail til Kandu teamet er der i dag begyndt at komme adviseringer igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-11-13 10:38

Selv tak - men det er nok Kandu som fortjener de point.