/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
BilstrupV: Høner med ondt i maven
Fra : BilstrupV
Vist : 705 gange
100 point
Dato : 17-09-13 16:05

Hej hønsefolk!
Hvem ved lige, hvad der kan trykke et par høns blandt flere, som har ondt i maven og har lort (mest hvidt) hængende i fjerene bagi? De andre har det ikke, og det virker som om, at det varierer lidt i intensitet.

Mvh

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-09-13 18:21
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 17-09-13 18:56
Godkendelse af svar
Fra : BilstrupV

Dato : 29-09-13 09:15

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 29-09-13 09:19

Tak til Svend Giversen. Din link bekræfter den pasning og de muligheder, som hønsene allerede får, og det er jo rart at vide, at det er i orden.

Tak til Katekismus. Den mulighed er ikke afprøvet, så det er en vej frem, hvis hønsene får tilbagefald.

Mvh