/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Nysgerrig
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 1044 gange
100 point
Dato : 17-09-13 14:53

Man deltager i en udsætningsjagt på fasaner. Man skyder forbi i første såt, så man ikke kan bestå prøven i "plutfasan" skydning . "Køre" man så blot fornærmet hjem, eller venter man til jagten er slut, så dem som brugte mindre end 6 skud på at ramme de lavt -og langsomt flyvendende udsætnings "pluthøns" kan hædres med titlen; Canon god sky'te - og optages herefter i Sibirien jagtlav, samt en kongeplads i den lavtgående camplette u/ nummerplade.

Mvh.
Tommy.
Nu med ny hagler

Lad os starte med point for en 100 mand

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-09-13 17:07

Bare i ikke ender med, at skyde hinanden i bare arrigskab.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-09-13 17:17

Hvad fanden Kaptajn Vom - er du blevet inviteret til "plutfasan skydning" (læs vagtel-skydning) hos von BalleYard i det midtjyske ??
Jeg har hørt, at fuglene, som er udsat ½ time før "jagten" er så lavtflyvende og så langsomme, at man ikke behøver løsne et eneste skud med bøssen, men man kan bruge selvsamme våben til at rage fuglene ned med !!! Så din skræk for at blive dømt ude hvis ikke du rammer i 1.skud, er ikke eksisterende, og det giver da en vis ro på dagen
Bliv du blot hele dagen og få de sure gule ærter med og grisetæer med sennep, endelig rigeligt med stærk sennep, da det tager "brodden" af de fordærvede madvarer, inden du bliver kørt til udpumpning på sygehuset i den lavtgående camplett

Hvad har du investeret i af "hagler" ??

ØV4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-09-13 17:27

I følge jagtdebatten på Facebook om jagt på dåvildt, udtaler Hæ :
Citat
Det bliver lidt spændende at om der skulle opstå en mulighed for en dåhjort kalv i December.

SHV: nu også med solskin i baghaven

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-09-13 17:37

>udsætningsjagt på fasaner...

Hvorfor spørger du under jagt?

Hvem har fodret dem hele sommeren, hvem udlejer jagten og hvem betaler for at deltage,
"pluthøns" er det når I skyder dem, siddende på jorden??

Noget af den mest usmagelige "jagt" jeg kender til, jeg mener at vide at dyret skal have en chance...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-09-13 19:46

Nej for hunden da, jeg er ikke inviteret på udsætningsjagt hos Balleyard skide godt navn til Ballefræseren - han læser det nok som, Scotland Yard.

Og lad mig ved samme lejlighed liiiige henlede opmærksomheden på, at jeg deltager ikke i og på jagter, hvor jagtobjektet er udsætnings plutfasaner og ditto agerhøns - og slet ikke de jagter Balleyard afholder. Jeg går på jagt - jeg står ikke på jagt.

Citat
Hvorfor spørger du under jagt?
1 - 0 til dig svendgiversen, den havde jeg ikke set komme. Du har ret, det henhører ikke under jagtkategorien.

Hvorfor jeg skrev som jeg gjorde.

Tiden nærmer sig med hastige skridt den tid, hvor mange jagtkonsortier skal ud og stå på jagt efter udsætningsfasaner.
Store horder af jægere - læs "naturelskere" - siddende i campletterne på vej til "gerningsstedet" med den uskik som det er, når bøssen rager ud fra skulderen og peger direkte ud på vejen, imod fodgængere, cyklister og andre uskyldige mennesker, der tilfældigvis opholder sig på den vej, disse naturens sønner har valgt at køre.....Disse naturens sønner vil jo helst ses af så mange som muligt.
Med blussende kinder fortæller de sidemanden, hvor godt skydende de selv er. Bemærkninger som: "Åååhåååå mand, jeg skød 14 fasaner sidst vi var ved såten. Og ved hvad, igår var jeg på jagt efter rigtige vilde gråænder, jaaaa..... deeeet rigtigt, hvad jeg siger!! Gråbasserne var vilde, for de blev sat ud for fjorten dage siden - og næsten ikke fodret..! og og og de fløj satme højt. 15 meter var de da oppe. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH for satan da, hvor de fløj langt. 200 meter fløj de da, før de vendte om og fløj hjem til mosen igen. Og og og og ved du hvad..? På tilbagevejen var de så trætte, at jeg lige så nemt som ingenting ku' pille dem ned. Ser du, det var jagt. HØØØØØJ manner, deeeet jagt."

Sådanne jægere afskyr jeg som pesten. Men, der er desværre mange af dem - rigtige mange. Som regel er de medlemmer af DJ.

Den nye brugte hagler, er en Miruko MK70 - 12/76 sport. lidt tung, men jeg glæder mig til at prøve den på jagt.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-09-13 20:58

Som efterskrift til "de helvedes karle".......når de er med konen ud for at gå en lille tur. . Her er det kvinderne man ser, ikke mændene. Nææææ, de kommer trissende bagefter som en camplet. Et godt råd: Man spotter en dansk jægerfamilie på, at kvinden går forrest, taler højt og dirigerer, mens manden ligner en udslukt slave, som slæber rundt på børn, klapvogne og habengut og ellers forholder sig enten tjenstivrigt eller tavst til kvindens kommandoer med ordene, ja Pus, nej Pus, og syntes du det??? Nej nej, jeg vil ikke ha' en bajer.....

Kort sagt, fjolset har ingen nosser, hverken i hjemmet - eller på den dyrekøbte udsætningsjagt.

Mvh.
Tommy.
Med klokkespillet up to date

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-09-13 22:21

Fine indlæg kære Kaptajn-Tommy.

Jeg har i årenes løb været på en del jagtmesser i det danske; og her dominerer gæster i grønt. Hovedparten ankommer i fuldt ornat, så alle kan se, at her kommer et medlem af Danmarks Jægerforbund. De er squ klædt ud, som var de på vej til pluthønsejagt. Mens Raunhjær var formand, forsøgte de alle at ligne en kloning af fjolset. Det er altså lidt fjollet at markere sig på den måde.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-09-13 23:09

Mit spørgsmål var en tro kopi af Ballepumperens ...
Citat
Man deltager på en jagthunde prøve. Dumper i første disciplin, så man ikke kan bestå prøven.
Køre man så blot fornærmet hjem eller venter man til prøven er slut og de der bestod hædres???

Mvh
Tommy.
På genskriv søndag aften

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-09-13 23:13

Jaaaeh! Den havde jeg forstået; men når man nu kender KnaldBalle, så ved man, hvor stor betydning han lægger i det at blive hædret. Brooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmm.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-09-13 08:20

Hædret ??? BalleYard ??? Aldrig er han blevet hædret med/som nogetsomhelst og bliver det heller aldrig - måske som én af de største løgnere nord for Alperne ??? Men kun måske !!! For selv dér skal der ikke være nogen tvivl !!!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-09-13 12:45

Hædret, er nok meget sagt (skrevet), men han modtager da 3,19 kroner årligt i bibliotekspenge. Den slags smager da en lillebittebitte smule af hæder.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X (Old Boys Afdelingen)

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-09-13 14:40

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-09-13 15:56

Og ved I hvad!!!!!!
Vi har lige haft besøg af eksperten fra et fugtmålerbehandlerudtørrer - og samtlige gulve ( 164 m2) skal brækkes op pga. en sprængt varmtvandsledning under gulvet i køkkenet. Vi har spildt 160 m3 vand - og den slags gør ondt. Satans!
Og så skal vi genhuses - og hvad gør jeg så ved mine 3 våbenskabe? Arghhh!!

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X - snart hjemløs.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-09-13 12:46

Jamen, det er sgu' da skrækkeligt !!! Alle huse burde være opvarmet med el-varme, så vi kun behøver nogle få rør til varmt- og koldt brugsvand, som ikke bør være nedstøbt, men ligge i kanaler, som er til at komme til, hvis uheldet skulle være ude !
De skjulte rør som har været brugt i de sidste små 50 år, er en bumpe for alle husejere, men det giver da masser af arbejde til diverse håndværkere.

Genhusningen bør ikke være noget problem for jer - Sandholmlejren har efter sigende masser af plads og er du træt af nogle af dine våben, kan du medbringe dem her, så vil visse andre beboere med glæde være behjælpelige med at afvikle din samling !!!

Men alvorligt talt er det da en forbandet situation at være kommet i - I ønskes held og lykke med foretagenet.

De bedste hilsner
ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-09-13 19:00

Hej alle......

Vel ankommet til Danmark igen efter et forlænget weekend ophold hos familien i Østrig. Vi landede på hjemadressen kl. 14.30 - og der var ingen vandskade, men jeg fyrer nu også med El.

Tonga, gamle røver, jeg føler med dig, og håber inderligt du har en forsikring, aom dækker lækager på skjulte rør.

Mvh
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-09-13 21:04

Tak for de deltagende ord, ØV og Kpt. Tommy. Og jo, vir har den store rørskadeforsikring - og udbedringen bliver den onde raspende en dyr affære. Men, som taksatoren sagde: Fru Tonga, prøv nu at se det fra den lyse side. Nu får du nye gulve og et nyt køkken. Jeg kunne straks se blodet vende tilbage i fruens ansigt - og nu er hun squda næsten blevet helt positiv.
Men hvad så med mig? Jeg har tre våbenskabe med våben, krudt og kugler - og de skal alle flyttes. Fandeme til at få lange nosser af. De er alle boltet til væg og gulv. I væggene har jeg gennemgående bolte, så kun dynamit kan få skabene vristet ud fra væggene.

På mit arbejdsværelse har jeg 4 stk Celestionhøjtaltere - af den store slags, men de hænger selvfølgelig på væggene og stereoanlægget er monteret på hjul. Så OK! Men min pladesamling kommer til at lide under flytning. Jeg har 1375 titler - og plader er tunge. Jesus Maria for en gang gylle.

Mvh.
Tonganeseren. Nu med stort T.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-10-13 11:57

Jeg har lige et spørgsmål til dig, Tonganeser.

I et eller andet indlæg skrev du, at du havde fået en håndvarmer - så hut jeg hvisker, var det metaludgaven....Zippo..?????

Nå, men sagen er den. Igår afholdte den friske spejderbevægelse deres årlige loppemarked incl. masser af æbleskiver, varm cacao, pølser og jeg skal komme efter dig, ska' jæ.
Da jeg havde proppet i mig for en god hundrede kroneseddel - godt og vel, var tiden inde til at gå på skattejagt. Jeg kom forbi en "bod" som blev passet af en frisk ungersvend med blåfrosne knæ. Da vi havde hilst på hinanden med vores kampråb "tjikker likker tjau tjau tjau," fik jeg øje på en lille dims i en rød pose - det viste sig at være en Zippo håndvarmer i metal. Ungersvenden fortalte at den "kører" på lighterbensin - og var skide god. Men, sagde han, der mangler et målebæger. Målebægeret har nemlig den funktion, at det er ml. inddelt - hver ml. indikerer et tidsinterval for brænderiet. F.eks. kommer man 2 ml. tændvæske på, er der håndvarme til en times tid...... altså for et eksempel....
Nu betyder det jo ikke det store - udover, at det er åndsvagt at fylde for 5 timer på, hvis man kun skal bruge håndvarme en timestid.

Har du målebæger til din håndvarmer...?

Mvh.
Tommy
Nu med håndvarmer.

PS. Han forlangte 100 kr. - jeg stak ham 150 - pengene går jo til et godt formål.
Håndvarmeren ser ret ny ud.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-10-13 15:03

Kære Kpt. Tommy

Der medfølger en sjov dims i form af et målebæger, men bruger man det, kan jeg ikke få gang i varmeren. Man skal bruge det dobbelte kvantum. Jeg forestiller mig, at øverste lag vat ikke når at blive fugtet godt nok, hvis man bruger den anbefalede mængde.

Mvh. Tonganenseren

Har man tendens til blå nosser, kan håndvarmeren bruges i bukselommerne.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-10-13 16:10

Hej Tommy.

I stedet for et målebæger, vil jeg foreslå en injektionssprøjte uden kanyle, f.eks. beregnet til 5 ml - køb et par stykker nu du illigevel er på apoteket eller hos Matas - de koster ikke alverden. Prøv at spørge om de kan "holde til" benzin - jeg tror det, men er ikke sikker ! Hvis ikke de kan holde til dét, får du med garanti sorte nosser !!!!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-10-13 19:01

Tak for alle de gode råd - især situationerne omkring det, at få hhv blå eller sorte nosser. Nu tør jeg ikke engang ha' fætteren i lommen...Tænk....hvis der går ild i lortet på en onsdag/lørdag
Menæh....man ku' måske lægge håndvarmeren i baglommen, det er vel knapt så slemt at få "svidt" røvballerne..?

Er der egentligt noget der hedder: "at få svidt (et eller andet).........?
Jeg mindes min mor sagde; "Neeeeej, risengrøden er blevet svidt"
Hedder det ikke, "svedent"..?

Det er ikke nemt at være 2. g perkerøstriger...

Mvh.
Tommy.
Stadig med hvidt klokkespil.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-10-13 20:12

Vi talte om - i anden tråd, at Ballefrans havde lukket sin hjemmeside.
Høøø....mon ikke nedenstående er forklaringen:

Citat
VELKOMMEN TIL RHDATA OG FOTO. WWW.RHDATA.DK

Da jeg ønsker at gå på efterløn fra den 7-2-2013 har jeg desværre følt mig presse af Dana de selvstændiges til at lukke mit CVR.Nr. 14422781 pr. 5-3-2013 for kunne få udbetalt efterløn. Jeg har ellers ønske kun ville arbejde 5 timer om ugen i firmaet R H DATA OG FOTO, men har fået afslag på min ansøgning. Jeg beklager dybt det skete. Jeg havde ellers set frem til at kunne hygge mig med lidt salg og en rigtig god kontakt til mine kunder men sådan skulle det desværre ikke gå. Jeg er stærk utilfreds over at jeg skal lukke mit CVR.Nr.
og bestemt ikke tilfreds med Dana´s sagsbehandling. Men uden penge på kontoen er det ikke muligt at få smør på brødet.

Balleknolden er simpelthen røget med i "knaldet"............
Men omvendt, hvad ind i hede hule hel**** har Hæ lavet på Balleknoldens hjemmeside..? Balleknoldens hjemmesiden har ikke været opdateret siden 2007. - Hvilket er meget godt - altså sammenlignet med Balleknoldens hjerne, den er ikke blevet opdateret siden 1946 - da lærte han at sidde på potte - desværre skævt, og det hævner han den dag idag.

Må Gud være med Jer.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-10-13 23:07

Hmmm! Lyder plausibelt - det der med pottetræningen.

Noget må der i hvert fald være sket - endda noget drastisk. Måske har han mistet sin jagt på Løvenholt Gods, som han jo betragter som sit eget. Nu slipper han så for at offentliggøre det. Tsk tsk.

Mvh.
Tonganeseren

Hader vandskader. Nu bor vi i en skurvogn, hvor eneste brugbare facilitet er badeværelset. Det er squ fint nok - med bækværn og hele molevitten. Folkene der stillede den op havde dog glemt vaterpasset - og måtter til frostsikring af slangen til kloaken. Men det er deres problem, når de skal ud og tø slangen m/indhold op.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-10-13 23:39

Hold da op, det er da noget af en nedtur I skal igennem.
Hvor lang tid regner I med der går, før genindflytningen kan etableres..?

Tonga, gamle ven, jeg føler med Jer og håber på, I kommer til at fejre julen i Jeres nye - og forhåbentligt endnu bedre bolig.

De bedste ønsker herfra Holbæk city.
Tommy.
Selvudnævnt kaptajn.

PS. Det ville da ikke undre mig en tøddel, hvis Balletrutten har fået 5 kolde af ejeren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-10-13 00:11

Kære Kpt. Tommy

Tømreren mener, at vi kan holde jul under eget tag, hvis de luddovne affugtere kunne få fingrene ud af sikkerhedsventilen. Hold da helt kæft hvor de driver den af. De "arbejder" i halvanden time, hvorefter de sidder og sover i deres bil i en time. Sådan går en arbejdsdag.
Ikke til at bære.

I morgen - altså i dag - skal de sprøjte noget stads på strøer og beton - og det er nok bedre at jeg kører en tur til Gilleleje.

Ak ja.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-10-13 09:34

Hej Tommy !

Det var sgu' interessant læsning om HÆ's ophørs-skrivelse - hvor har du fundet dét ?

Prøv at se hvad kvajet skriver på sin hjemmeside den 30.04.13 http://rhfoto.dk/

Der er da vist noget der ikke hænger sammen her - en ren BalleKvaj !! Ligeså løgnagtig som sin gode "ven godsejeren". Usympatisk ad helvede til og ligeledes en løgenhals !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-10-13 11:26

Hej Øjenvidne, jeg fandt dette link http://www.rhdata.dk/
Sammenholdt med dit link, ser det ud til at Hæ ikke rigtig ved hvad ben han skal stå på

Jeg tror, at RH's "tromlen rundt" har noget at gøre med Ballesuttens hjemmeside er lukket - og Ballesut har squ ikke så mange brikker at flytte rundt med, at han kan lære at opdatere en hjemmeside. For at komme ind på hjemmesiden og opdatere, kræves der et password - og er der den mindste stavefejl i kodeordet.....ja..... så kommer man bare ikke ind
- og desværre for Balle, må kodeord ikke være, BT eller IB. Neeeej, det ik' nemt at hedde Balle.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-10-13 13:10

Hej Tommy.

Det er sgu' intet mindre end mageløst !!
Da BalleFjoget har brugt HÆ's server, som nu angiveligt er nede - altså RHDATA - så har ikke alene Ballen men også mange små jagtforeninger rundt omkring i landet, problemer - og det kommer sig af at stole på løgenhalse som den meget usympatiske amagerbonde Hæ, som troede han kunne tage til Jylland og snyde sig igennem tilværelsen - men ak ! De fleste jyder lader sig sgu' ikke dupere af tosser som Hæ - dog er der enkelte eksemplarer som tror de har opfundet den dybe tallerken, deriblandt BalleDoof Det kommer sig af de samme tyvagtige gener - er der forøvrigt ikke noget om, at BalleHof i sine unge dage boede i Hovedstaden og fangede fisk til hoffet og dermed kunne kalde sig Kgl.Hofleverandør, og har derved lært Hæ at kende på Amager Fælled ???
It's the never ending story - vi vil sgu' fyldes med løgn og bliver det !!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-10-13 13:37

Åh den var god Jeg takker for dagens grin..

Jo, jeg har hørt en lille fugl synge om at Balle var Kongelig Hofleverandør i skidtfisk. Det var såvidt jeg har fået at vide, den franske Le'Prince, som havde et par katte, og da løgenhals og Kgl. Hofnar Ballegaard på daværende tidspunkt var flyttet til byen for at "studere"....bob bob bob...Han studerede vel trykluften blandt alumnerne på Sct Hans når de havde roskildesyge, fik han stillingen. Det siges, at hoffet stadig griner når hans navn nævnes.

Men hvordan mødet med amagerkaneren kom istand - det tror jeg, Tonga ved en del om.

Mvh.
Tommy
Stadig smilende

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-10-13 18:48

Der er jeg næsten blank. Jeg kunne selvfølgelig antage, at de to traf hinanden på en kontaktside for ensomme sjæle, men det ville ikke være helt sandfærdigt.
Men fra anden side ved jeg, at Hæ kom til Jylland som den fortabte søn og at han omgående iværksatte en hidsig promovering af salg og service af computere. Den slags tog kegler i det sorte Jylland, men hvorvidt han er blevet millionær på at servicere medlemmer af Indre Mission ved jeg ikke. At Hæ har medvirket til en tiltagende ringeagt for danske jægere, er dog en kendsgerning, og her tænker jeg på at han stillede noget grej op hos KnaldBalle.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-10-13 23:48

Hallooooooooo! PAS PÅ !!!!!!

Tjekkede lige dennehersens klat: http://rhfoto.dk/

Hold Jer langt væk. Jeg ville lige tjekke "Bukkejagt" og KLASK - fik jeg en Tracking Cookie i fjæset.

Hvad sker der?

Achtung - OPROP - akta - beware - PAS PÅ - og så det samme på serbokroatisk.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 25-10-13 16:36

Ak - den store ingeniør, forfatter og løgnhals kan ikke finde ud af at lave sin hjemmeside så den fungerer igen, blot fordi den meget usympatiske Robert Hæ Nielsen fra Amager er gået "kold" ! Nå, men verden går heller ikke glip af noget - tværtimod ! Nu er der dog en chance for at kunne føre en sober og forståelig debat, uden alle de meningsforstyrrende elementer som manglende tegnsætning eller også for meget tegnsætning og stavefejl, som efterhånden er en svøbe i det danske sprog - vi kan alle lave en tyrkfejl, men så meget og mange som Ballegaard, men også hans tro væbner Robert Hæ Nielsen gør, er simpelthen uacceptabelt ! Vi har jo set hvorledes superbrugeren Hæ staver som et pund pølser - ufatteligt at nogle foreninger m.m. vil finde sig i disse, til tider meningsforstyrrende ord og sætninger, fulde af stave- og gramatiske fejl. Så alt i alt må man nok sige at han har fået som fortjent.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 100 point
Dato : 26-10-13 17:25

På en jagt i dag, kom vi under frokosten til at tale om originaler og særlinge - det var sgu' ikke svært at holde samtalerne i gang !
Én af deltagerne kunne oplyse, at Robert Hæ på sin facebook-side havde fortalt om opstillingen af et vildtkamera på "sin" jagt og at han havde set et dyr - om det var en buk eller et stykke dåvildt, kunne han ikke se !!! Hvordan i hede hule hel..... kan sådan en original være i tvivel om vildtart ??? Og han kalder sig jæger ??
Så alt i alt er der en grund til, at BalleKopf heller ikke kan kende forskel på op go ned - de kender jo hinanden, men efter sigende er venskabet ikke så godt mere, p.g.a. Ballens nedbrud af sin hjemmeside, som jo er en følge af Hæ's deroute !!!!

Men de der er på facebook kan jo selv gå ind og se - jeg er ikke medlem af dette forum, men kan andre have glæde af både Ballens og Hæ's sider, så gør det - der er vistnok rigtigt meget at grine af !

ØV4
Multi-X²

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-11-13 15:26

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-11-13 16:02

Mange tak for di mange poings , gode Tommy !!

Egentlig er jeg lidt ked af at modtage point med baggrund i de to stakler, vennerne Bæ og Halle, men man må sgu' lade tosserne, at de formår at more os andre og så gør det jo ikke noget, vel ??

ØV4

Jeg har lige hørt, at Balledoof har søgt om at blive schweisshundefører, selvom han ikke har nogen brugbar hund !!!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-11-13 17:22

Citat
Jeg har lige hørt, at Balledoof har søgt om at blive schweisshundefører, selvom han ikke har nogen brugbar hund !!!

Efter den alm. bysladder - som trives godt på de kanter - har jeg hørt, at han vil træne konen op til øvelsen.
Der skulle - igen efter bysladderen - være godt bid i hende.

Mvh.
Tommy.