/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Doc. til Jpg - konvertering
Fra : ingelein
Vist : 437 gange
50 point
Dato : 02-09-13 23:40

Hej
Jeg har en del værktøjer på min browsers værktøjsliste, men de virker desværre ikke længere. Nu ser jeg, at det er en beta version af et program, som hedder "Youconvertit". Hvilket andet program kan anvendes? Var ellers glad for ovennævnte.
Mange hilsner
Ingelein

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 60 point
Dato : 02-09-13 23:45

Dette link fungerer super til mange forskellige formål...

http://www.online-convert.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-09-13 11:47

Citat
en beta version af et program, som hedder "Youconvertit". Hvilket andet program kan anvendes? Var ellers glad for ovennævnte.
den fungerer stadig selv om der står beta:
www.youconvertit.com/ConvertFiles.aspx
er det ikke den du søger?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-09-13 12:35

Hej o.v.n.
Jeg kan simpelthen ikke få den til at skrive/acceptere/modtage beskeden om hvilken fil der skal konverteres. Når jeg fra "gennemse" vælger min fil, bliver der ved med at stå 0 filer er valgt.
Hvad gør jeg forkert -? Har jo brugt programmet ofte.
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-09-13 13:26

Citat
Hvad gør jeg forkert -?
det ved jeg ikke, jeg har lige forsøgt at omdanne en .doc fil og det gik fint, dog fik jeg ikke mulighed for at omdanne til .jpeg som du efterlyser i overskriften

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-13 13:45

Kan du ikke bruge ''Print Screen''?
Selv bruger jeg programmet Snagit og Hypersnap.
http://www.softwarecasa.com/snagit.html?gclid=CJP0jPWSr7kCFbGXcAodlUoABw
http://www.hyperionics.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-13 13:50
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-13 18:28

Citat
ikke få den til at skrive/acceptere/modtage beskeden om hvilken fil der skal konverteres. Når jeg fra "gennemse" vælger min fil, bliver der ved med at stå 0 filer er valgt.

Det kunne være din Firewall/sikkerhed der blokkerer, har du prøvet i
Internetindstillinger/ avanceret, at sætte X ved Tillad Aktivt indhold/ eller bare nulstille det hele.
Ellers prøv en Diskoprydning? måske tillad Cookes fra siden?
http://www.gratisimage.dk/image-B625_52260DE6.jpg

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 04-09-13 19:40

Tak for svaret marken84.
I en snæver vending kunne jeg bruge dit forslag.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-09-13 22:13

Det er jo vældig - du kan også bruge det i andre og videre sammenhænge...