/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
ny printer
Fra : alan57
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 28-08-13 13:32

Jeg står og skal have købt en ny printer, men ved ikke hvad jeg skal købe, er der nogen herinde der ved hvad der er bedst til min PC , det er en HP Intel core i3 Windows 7.
Jeg leder efter en printer der ikke er for dyr og som virker hvergang.
alan57

Kommentar
Fra : kj

Dato : 28-08-13 14:21

Det er ikke din PC der sakl afgøre det, det er dine behov. Er det alm. tekst du skal skrive ud i s/h eller er du ivrig fotograf. Til ren tekst vil en s/h laserprinter været billigst i drift, hvis det også skal være farver må det være en farvelase. Til foto er der kun en type der dur, en InkJet farveprinter med 4 - 6 separate patroner og høj opløsning. Har selv en EPSON PX 730W, som er formidabel, men den ligger i den lidt dyrere ende af priserne (godt 1200,00kr.)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-08-13 15:53

En HP5510 er en aldeles udmærket printer/scanner i den billige ende - kan sikkert fås til en kr. 500-600,-

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-13 20:03

Jeg kan ikke pege på en bestemt printer, men jeg køber Canon og har i øjeblikket en MG 5250 trådløs og USB med 5 farvepatroner. Den laver flotte A4 fuldside billeder.
Jeg køber patroner hos billigmedien.dk til få penge.

Til tekstsider og alm. tegninger bruger jeg en billig S/H brother laserprinterHL 2135W trådløs og USB

Om en printer er dyr eller ikke kommer an på hvad farvepatronerne koster og hvor meget der er i.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-13 02:08

HP er meget stabile printere og de billigste kan godt bruges hvis du ikke printer hver dag, jeg har en HP F2280 3 i 1 printer, scanner, kopier den blev købt for under 300 kr på tilbud for 4 eller 5 år siden, den printer fint endnu
Mange synes at HP printere er ret dyre i drift hvad angår printerpatroner, det synes jeg ikke men jeg printer ikke så meget og har heller aldrig prøvet andet end HP
Husk at Windows 7 har drivere til din nye printer indbygget, du skal kun sætte usb stikket i printer og computer og tænde for strømmen, så er du klar efter få sekunder

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 29-08-13 03:53

Tak for svaret o.v.n..