/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 10
Fra : jeanettesmor
Vist : 548 gange
500 point
Dato : 20-06-13 11:31

Hejså...

Jeg er skiftet over til Win7 Pro 64 bit og har problemer med at indstille browseren til at acceptere sikre websteder.
Jeg går ind på min egen hjemmeside og vil kontrollere nogle af mig uploadede ting og bliver holdt udenfor med besked om at xxx er usikker og kan skade computeren.

Har for længst tilføjet siderne til de sikre websteder, der står de også, men det er åbenbart ikke nok til at få adgang.

Det drejer sig om et puslespil, et xord og et sudoku. Et andet puslespil, som faktisk er en .exe fil, advares også imod, men det kan dog køres. Alle fabrikeret her på denne computer og er altså ikke hentet udefra.

Er der en hjælpsom kandu'er som har løsningen på dette problem?

Tak

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 20-06-13 13:42

Nej jeg har ikke noget svar, men følger tråden, da jeg også har problemer med fra EI at kunne se hele min egen hjemmeside.
Jeg kan se noget af den, - men ikke alt det der gør at jeg kan klikke mig videre.
Ammitz

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 20-06-13 14:11
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-06-13 14:20

Det kan også være din browser (popup- slås fra)/firewall/sikkerhed der blokkerer for visning

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 20-06-13 17:57

Tak for svar mig-selv.

Jeg har rodet og regeret og fandt løsningen til sidst.

Skurkens navn: Java. Den skulle bare opdateres og nu virker min side som den skal.

Ammitz - jeg håber at du også kan få glæde af en opdatering. Pøj-pøj.

Solhilsener
jeanettesmor

Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 20-06-13 17:57

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-06-13 20:01

Den 'exe' du har, kunne du ikke lave den og alt andet om til noget i samme stil, de køres direkte på din hjemmeside.
http://flash-jigsaw-producer.soft32.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-06-13 20:19

Det bliver som dette - klik på html/ eller den nederste swf fil - efter udpakning
http://peecee.dk/upload/view/414668
Du kan få/ lave alle de brikker du ønsker, m/uden at vende og rode i alle brikkerne

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 21-06-13 11:53

mig-selv

Jeg har et ganske udmærket puslespilbygger og ser ingen grund til at skifte programmet ud. .exe filen køres direkte på siden.

Det andet puslespil er af den slags hvor brikkerne byttes rundt og det gav problemer, som nu er løst.

God weekend.