/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Link til Hjemmet&Studiet 2010?
Fra : kartoffel88
Vist : 452 gange
395 point
Dato : 11-06-13 22:50

Hejsa.

Jeg har lige købt pakken i Bilka, men kan ikke finde dvd'en.
Jeg har jo koden på æsken, så jeg mangler bare et link til et direkte download.
Kan kun finde office 365.

Nogen der kan hjælpe?
Den er dansk men er det vigtigt?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-06-13 23:36

Har du købt noget du ikke kan finde eller hvad er det du skriver?

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 395 point
Dato : 12-06-13 01:35
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-06-13 07:12

Hvis det er en nyere pc er der under alle programmer en office gruppe hvor office ligger i en prøve version, start f. eks. Word fra gruppen og du vil få tilbudt at aktivere office med koden. Dette forudsætter at prøveversionen er installeret på maskinen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-06-13 13:26

Citat
Jeg har lige købt pakken i Bilka, men kan ikke finde dvd'en.
Jeg har jo koden på æsken, så jeg mangler bare et link til et direkte download.

Hvad med at maile/ringe til bilka, fik du ikke en henvisning eller vejledning med da du købte det, ellers er den første tanke ved sådan et køb VEL? hvor hentes det.
Står der ikke et link på 'pakken'.

Har du prøvet at hente det hos Microsoft?
Og den licens du har købt tvivler jeg på virker på andre udagver en den Danske.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-06-13 13:28
Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 17-06-13 00:21

Tak for svaret katekismus.