/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slet gruppe i Facebook.
Fra : vedikkealt
Vist : 458 gange
300 point
Dato : 29-05-13 11:29

Hej med jer.

For et par år siden oprettede jeg en gruppe på Facebook, der nu har udspillet dens rolle, så nu vil jeg gerne have den nedlagt.

Men det eneste jeg kan finde er, et sted hvor jeg kan forlade gruppen, jeg ser ingen steder hvor jeg kan slette gruppen, så hvordan gør jeg det ?

Bedste hilsner fra vedikkealt

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 29-05-13 11:34

Hvordan kan jeg slette en gruppe?
Facebook sletter automatisk grupper, der ikke har nogen medlemmer. Hvis du har oprettet en gruppe', kan du slette gruppen ved at fjerne alle dens medlemmer og derefter dig selv.

Klik på fanen Om øverst på gruppens side
Klik på tandhjulet ud for det enkelte medlems navn
Vælg Fjern fra gruppe
Bemærk: Hvis du ikke er den første administrator og den, der har oprettet gruppen, kan du ikke slette den, medmindre den, der har oprettet gruppen, har forladt den frivilligt.

https://www.facebook.com/help/174988392554409/

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 29-05-13 11:44

Tak for svaret Klaudi.

Lige de oplysninger jeg skulle bruge ... så derfor 5 stjerner

Venlig hilsen fra vedikkealt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-05-13 12:09

velbekomme